| | | |

بروسیا دورتموند در ماراتن برای جذب اعجوبه بیرمنگام، جودی بلینگهام در آستانه ی پیروزی قرار دارد

به گزارش فوتبال 724 به نقل از جیمی اسپنسر، دورتموند جودی بلینگهام را جذب خواهد کرد.
بروسیا دورتموند در رقابت برای خرید جودی بلینگام، شگفتی بیرمنگام سیتی که توسط منچستر یونایتد، لیورپول و چلسی نیز تحت نظر است، در آستانه ی پیروزی قرار دارد.
بلینگهام با وجود آن که تابستان گذشته 16 سالِ شده است اما در این فصل به طور مرتب در تمامی مسابقات چمپیونشیب برای بیرمنگام بازی کرده است و گزینه ی محبوبی در نقل و انتقالات به شمار می رود. حتی شایعاتی وجود دارد که رئال مادرید و بارسلونا، استعداد یاب های خود را برای تماشای او فرستاده اند.

به گزارش “بیلد” دورتموند در رقابت برای جذب بلینگهام از سایر رقبا جلوتر است و می تواند این بازیکن را با قیمت 35 میلیون یورو (30.6 میلیون پوند) جذب کند.

در صورت تحقق، بلینگهام بالاتر از متس هوملس که با 33 میلیون یورو از بایرن مونیخ در سال 2019 به دورتموند پیوسته بود، گران قیمت ترین خرید دورتموند خواهد شد!

این گزارش خاطرنشان می کند که بلینگهام کاملا متناسب با فلسفه ی دورتموند یعنی ساخت فوق ستاره ها به جای خریدن آن ها می باشد.

اما برخلاف ادعای “بیلد” مبنی بر هزینه 35 میلیون یورویی، گزارشی از “روچ ناچریشنن” حاکی از آن است که دورتموند برای جذب بلینگهام تنها مجبور به پرداخت هزینه آموزش ابتدایی او خواهد بود.

این امر به طور بالقوه سبب کاهش قابل توجهی از مبلغ انتقالی می شود که بیرمنگام برای آن درخواست کرده است.

این بازیکن که 16 سال دارد بسیار جوان است و نمی تواند به صورت حرفه ای قرارداد امضا کند و اگر او بخواهد در پایان دوره بورس تحصیلی خود به عنوان بازیکن آزاد جدا شود، این امر دست بیرمنگام را بسته نگه می دارد. همچنین قوانین مربوط به جبران خسارت معمولا در مورد نقل و انتقالات داخلی سخت گیر تر از انتقالات بین المللی است.

اولین مسابقه بیرمنگام در ژانویه نشان داد که این تیم می خواهد در برابر پیشنهادات برای بلینگهام مقاومت کند. خانواده وی به ماندن او در تیم فکر می کنند زیرا به معنی بازی منظم در ترکیب اصلی خواهد بود، چیزی که برای ادامه پیشرفت این بازیکن مهم است. اگر دورتموند مقصد او باشد، ممکن است از همان ابتدا فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست نیاورد، اما مسیری کاملا مشخص وجود دارد که سانچو قبل تر آن را طی کرده است، یعنی انتقال از انگلیس به آلمان در 17 سالگی و حضور در ترکیب در 18 سالگی!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید