| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی مقابل یانگ بویز لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ در رقابتهای گروهی هفته دوم تورنومنت لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دو تیم یانگ بویز و منچستر سیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت .پپ گواردیولا سرمربی تیم سیتی درباره تیمش و این بازی صحبت کرد

 

پپ گواردیولا درباره زمین مصنوعی وانکودورف:

 

🎙”همین است که هست. یوفا به ما اجازه می دهد بازی کنیم تا شرایط خوبی داشته باشیم. به همین دلیل است که برای تمرین استثنا قائل شدیم تا احساس کنیم توپ چگونه در زمین می رود…چمن بهتر از یک زمین مصنوعی است. 99 درصد تیم های سطح بالا روی چمن بازی می کنند.

 

پپ گواردیولا در مورد جک گریلیش:

 

🎙 “هیچ شکی در مورد کیفیت او و کارهایی که او برای ما انجام داده است وجود ندارد. این فصل کمی دیر وارد فرم خوب خود شد،او نیاز به ریتم دارد… او برمی گردد و ما از او استفاده خواهیم کرد. او به ما کمک خواهد کرد. او میدونه تیم رقابتی هست…”

 

پپ گواردیولا در مورد رقابت بازیکنان سیتی و روابط آنها:

 

🎙”آنها رابطه باورنکردنی با هم دارند. آنها برای یک موقعیت رقابت می‌کنند و باید خودشان را متقاعد کنند. دیر یا زود فرصت پیش می‌آید و شما باید آماده باشید…”

 

پپ گواردیولا درباره ذهنین برنده

 

🎙 اگر ذهنیت درستی نداشتیم، به اوج لیگ برتر و شش [امتیاز] در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک نمی‌شدیم.

 

پپ گواردیولا در مورد تاثیر سه گانه بر منچسترسیتی :

 

🎙”ما در همه بازی ها واقعاً خوب رقابت می کنیم، وگرنه به اسپرز [در صدر لیگ برتر انگلیس ] نزدیک نمی شدیم. هرکسی متفاوت است؛ مخصوصا وقتی فصل را بعد از قهرمانی شروع می کنید. شما همه چیز را می دهید…”

 

پپ گواردیولا در مورد موفقیت ارلینگ هالند در خارج از زمین:

 

🎙”[او] همیشه با ما یکسان است. سر زمین، پسر دوست داشتنی و هنوز ذهنیت مناسبی برای گلزنی دارد تا به ما کمک کند. وقتی جوان هستید، طبیعی است. و شخصیت خود را برای کارهای تجاری داشته باشد …

 

پپ گواردیولا در مورد آرامش در نهایت برای قهرمانی اروپا با سیتی :

 

🎙 “خوب بود.”

 

پپ گواردیولا درباره یانک بویز

 

🎙”آنها خیلی قوی حمله می کنند، مخصوصاً در کناره ها. می توانند پنج یا چهار دفاعه در عقب بازی کنند. در این ورزشگاه با حمایت هواداران، بازی سختی خواهد بود…”

 

پپ گواردیولا در مورد مانوئل آکانجی:

 

🎙”خیلی خوش شانس بودیم که او را به خدمت گرفتیم. ما به سرعت برای جذب او اقدام کردیم. یک پسر دوست داشتنی، می تواند در دو یا سه پست، دفاع مرکزی بازی کند، اما همچنین دفاع راست، و هافبک دفاعی ،او با ذهن باز، بنابراین باهوش است کار کردن با او باعث خوشحالی است.”عجب خریدی بود!”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید