| |

مصاحبه سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید قبل از بازی با تیم سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – چولو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید برای تحلیل وضعیت فعلی تیم قرمز و سفید قبل از بازی فردا مقابل گلاسکو با رسانه ها صحبت خواهند کرد. سلتیک در سلتیک پارک میزبان تیم مادریدی است. این رویداد مربوط به روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ خواهد بود.
در کنفرانس مطبوعاتی مربی آرژانتینی در مورد وضعیت تیمی صحبت کرد که شرایط خوبی را پشت سر می گذارد و در صورت پیروزی می تواند جواز صعود را به مرحله یک هشتم نهایی دریافت کند.

 

دیگو سیمئونه درباره محیط بازی

🎙”من همیشه فضای سرگرم کننده را دوست داشتم، با مردمی که در سکوها می خندیدند. من بیشتر به آن فوتبال تمایل دارم.”

دیگو سیمئونه درباره وضعیت تیم و برخورد با سلتیک و کادر این تیم

🎙”این یک احتمال برای گالان یا ریکلمه است. ما نمی توانیم به خودمان اجازه دهیم که به بازی فردا فکر نکنیم. همانطور که این رقابت ایجاب می کند باید تلاش زیادی انجام دهیم.”

دیگو سیمئونه درباره جو ورزشگاه

🎙من به روزنامه‌ها بسنده نمی‌کنم، بلکه در ورزشگاهی که دیده‌ایم، با توجه به تاریخی که این ورزشگاه دارد و بازی قدرتمندی خواهد بود، مخصوصا با شور و شوقی که از سکوها پخش می‌شود. لیگ قهرمانان است و این همان چیزی است که شما پیدا می کنید.”

دیگو سیمئونه درباره سلتیک

🎙با بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان اروپا، هم با فاینورد و هم با لاتزیو، آنها حدود 20-25 دقیقه در شروع بازی با سرعت بسیار بالا، با افراد سریع در حمله، با 4-3-3 برای حمله، به دنبال فشار بودند. مخصوصا با توجه به جوانانی که دارند. نمی توانم این بازی را در این استادیوم فوق العاده تصور کنم ،این بازی من را به یاد بازی های 74 و 76 می اندازد که پدرم در فینال مقابل راسینگ به من گفت. ما قرار است در یک ورزشگاه بازی کنیم. استادیوم تاریخی برای فوتبال جهان و بازی زیبایی خواهد بود

دیگو سیمئونه درباره سختی پیروزی خارج از خانه در لیگ قهرمانان

🎙”این مسابقه به ما می آموزد که باید روز به روز به آن نگاه کنیم، فردا مهم خواهد بود و سپس بازی دیگری خواهد آمد که مهم خواهد بود. فردا ما با اشتیاق پیش می رویم و سعی می کنیم بازی را به جایی برسانیم که باور داریم می توانیم به آنها گل بزنیم. “

دیگو سیمئونه درباره خشم در اسکاتلند به خاطر ادای احترام به بازیکنان سال 74

🎙”نگران نیستم، همه موقعیت ها را آن طور که می خواهند تفسیر می کنند. ما با یک رقیب بزرگ روبرو هستیم، من از نحوه بازی سلتیک خوشم می آید و مطمئن هستم که فردا بازی سختی خواهیم داشت.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید