| | | | | | |

کنفرانس مطبوعاتی پیولی پیش از بازی با پی اس جی

فوتبال724– استفانو پیولی مشکل گلزنی میلان در لیگ قهرمانان اروپا را بررسی کرد، آنچه از شکست پی اس جی مقابل نیوکاسل یونایتد و در آغوش گرفتن جانلوئیجی دوناروما آموخته است.

این یک مسابقه حیاتی برای هر دو تیم است که پس از نتایج شگفت انگیز خود را در تعقیب نیوکاسل یونایتد در گروه مرگ می بینند.

روسونری با نیوکاسل و بوروسیا دورتموند دو تساوی بدون گل داشت، در حالی که پاری سن ژرمن در یک شکست شوکه کننده 4-1 مغلوب کلاغ ها شد.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

ما از دو بازی اول مستحق بیشتر بودیم و در سطح لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم، اما فوتبال عجیب است که از تمام این موقعیت ها یک گل هم به ثمر نرسانیم.

فکر می‌کنم فردا شانس‌های بسیار کمتری برای گلزنی خواهیم داشت، اما هرگز نمی‌دانید، ممکن است پنج گل با چهار شوت به سمت دروازه به ثمر برسانیم.

مهاجمان باید بیشتر به دنبال گل بروند، اما مشکل بزرگتر زمانی است که ما بازیکنان کافی نزدیک به آنها نداریم. اگر حریفان امتیاز را دوبرابر کنند، زدن یک شوت سخت تر است. به عنوان مثال، ما مقابل یوونتوس خیلی به عقب نشستیم.

پاری سن ژرمن پس از شکست 4-1 مقابل نیوکاسل یونایتد همچنان حیرت زده است، نتیجه ای که پیولی را نیز شگفت زده کرد.

من آن بازی را تماشا کردم و فکر می‌کنم اگر آنها دوباره بازی کنند، همان نتیجه را نمی‌گیرید. فوتبال غیرقابل پیش بینی است، اما ما آن را تماشا کردیم و سعی کردیم نکاتی را در نظر بگیریم.

این دو بازی با پاری سن ژرمن بسیار مهم خواهند بود و امیدوارم تعیین کننده نباشند، زیرا فکر می کنم این گروه در دور نهایی مشخص خواهد شد.

پیولی از لوئیز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن به دلیل تلاش برای کاهش فردیت و ساختن یک تیم بیشتر تمجید کرده است.

او در حال انجام یک کار باورنکردنی است، همانطور که پیش از این پاری سن ژرمن به قهرمانان خود تکیه می کرد، اکنون آنها مانند یک واحد کار می کنند. با این حال، ما میلان هستیم و با سر بالا بازی خواهیم کرد.

در جریان بازرسی زمین عصر امروز، پیولی کل تیم را جمع و جور کرد و سخنان الهام‌بخشی بیان کرد. پس چی گفت؟

ما در مورد اعتقاد و شخصیت صحبت کردیم، زیرا برای رویارویی با PSG باید از نقاط قوت خود با شجاعت استفاده کنیم. ما نباید هیچ ترسی داشته باشیم، حتی اگر خطراتی وجود داشته باشد.

لوئیس انریکه هنوز از چهار بازیکن هجومی استفاده می کند، بنابراین عقب نشینی و منتظر ماندن آنها خطرناک است. نکته مهم این است که وقتی اولین پرس را پشت سر گذاشتیم، باید آن را حساب کنیم.

ستاره بدون شک کیلیان امباپه است که سرعت او برای هر دفاعی کابوس است.

او همچنین سرعت و ظرفیت حرکتی باورنکردنی دارد. هر کس در منطقه خود است باید بسیار مراقب و آماده باشد تا حرکت را پیش بینی کند. هر چه بیشتر توپی را که در راه است قطع کنیم، بیشتر او را محدود خواهیم کرد.

روبن لوفتوس چیک، ساموئل چوکوئزه و نوآ اوکافور دور از میادین هستند، اما پیولی اذعان دارد که هنوز ترکیب اصلی خود از جمله خط میانی را مشخص نکرده است.

من هنوز دو یا سه مشکل برای حل کردن دارم، اما فردا تیم می‌داند چه کسی شروع می‌کند. توماسو پوبگا ویژگی‌های خاصی دارد، بنابراین اگر فکر بکنم به آن‌ها نیاز است، از او استفاده خواهم کرد.

این یک دیدار ویژه برای میلان با جانلوئیجی دوناروما است که روسونری را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و قراردادش تمام شد.

ما همدیگر را در میلانلو دیدیم، زمانی که او برای انجام بازی ملی آنجا بود و مدتی قبل نیز پیام‌هایی با هم رد و بدل کردیم. او همه چیزش را با ما تا روز پایانی داد و شخصیت مهمی بود.

او انتخاب های دیگری کرد. مطمئناً فردا، احتمالاً بعد از مسابقه، او را در آغوش خواهم گرفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید