| |

مصاحبه توماس مولر با بیلد ورزشی

در مورد تمدید احتمالی قرارداد:

«خیالم بسیار آرام و توام با اطمینان هست. هنوز کسی از طرف باشگاه به من مراجعه نکرده است. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده چه پیش خواهد آمد.»

 

در مورد اولی هوینس که گفت “نمی توانم بایرن را در 2024 و 2025 بدون مولر لواندوفسکی و نویر تصور کنم”:

«البته من با نظر او که ما بعنوان یک گروه سه نفره دوران موفقیت آمیزی را با هم داشتیم و تیم را در چند سال گذشته شکل دادیم، موافقم. در مورد بقیه خواهیم دانست.»

 

در مورد اینکه آیا زوج لواندوفسکی – مولر ممکنست فصل آینده از هم جدا شوند یا خیر:

«اف سی بایرن همیشه از بازیکنان انتظارات زیادی داشته است. رولاند وولفارت دو بار بهترین گلزن بود و باز هم [برای جذب او] رقابت ایجاد شد. همین امر برای البر یا ماکای صادق بود. در فوتبال همه چیز ممکن است.

اما وقتی می‌بینید که اوضاع برای همه طرفهای درگیر چقدر خوب پیش می‌رود، مطمئنا نتیجه کار شگفت‌انگیز خواهد بود.»

 

آیا دوست دارید هالند را بعنوان یک هم تیمی جدید، با پاس گل تغذیه کنید؟

مولر :«من ترجیح می دهم به اسب ها و خرگوش هایم غذا بدهم»

Image

در مورد نزدیک شدن به ترک بایرن مونیخ در سال 2019:

«بله، ممکن بود اتفاق بیفتد. اگر شرایط در آن زمان با نیکو کواچ متفاوت می شد، احتمالا تا به الان عناوین کمتری داشتم. در نگاه به گذشته، البته خوشحالم که همه چیز به همان شکلی که اتفاق افتاد پیش رفت.

در آن مقطع برای من، ترک بایرن یک اقدام دردناک اما ضروری بود. من یک گفتگوی بسیار آزاد با افراد مسئول داشتم. اما با توجه به این واقعیت که هیچ جابجایی در ماه اکتبر صورت نگرفت، در نهایت نتیجه گفتگوها هرگز مشخص نشد.»

Image

در مورد رابطه اش با گواردیولا :

«فکر می کنم رابطه ما همیشه بسیار محترمانه بوده است. اما برای من نیز واضح بود که مانند آنچه در بارسلونا داشت، بازیکن مورد علاقه پپ نیستم [که همیشه فیکس بازی کنم]. با گذشت زمان، پپ یاد گرفت که چگونه از نقاط قوتم استفاده کند.

پپ با تاکتیک ها و تمریناتش به من کمک کرد تا نه تنها از نظر فردی بازیکن بهتری شوم، بلکه خودم را در موقعیت های بهتری برای گلزنی در زمین قرار دهم. زیر نظر او، من بیشترین گل را در دوران حرفه ای خود در سال 2016 زدم.»

 

در مورد پاس گل هم می گویید که فقط لیونل مسی می تواند با شما رقابت کند؟

مولر :«تا جایی که به آمار پاس گل در نظر گرفته شود، احتمالا در حال حاضر همینطور است. اگر به آمار سه سال گذشته نگاه کنید، من حتی از مسی هم جلوترم.

این یک انگیزه بزرگ برای من است که با بهترین بازیکنان جهان رقابت کنم. من از زمان اوجم در سال 2010 این کار را انجام داده ام. اما مقایسه مستقیم با مسی منطقی نیست.

کاری که مسی و رونالدو در 15 سال گذشته و لوی در چندین سال اخیر انجام داده اند از [منطق] این دنیا خارج است. معهذا، البته من سعی می‌کنم کمی خودم را در این رقابت نگه دارم.»

Image

در مورد نادیده گرفته شدن برای جوایز فردی:

«من احساسات متفاوتی در مورد آن دارم. اگر می خواهید بزرگترین جوایز فردی را ببرید، همه چیز باید مناسب باشد. شاید بازیکنان زیادی با آمار من وجود داشته باشند که نمی توانند 100٪ رقابت کنند، اما آنها هنوز توانایی های فردی بالایی دارند.

این جوایز همیشه در مورد زرنگ بودن، داشتن استعداد خاص و داشتن بازار بین المللی است. فوتبال آلمان در حال حاضر در صدر نیست زیرا اخیرا بوندسلیگا خوب عمل نکرده است. قهرمانی ما در لیگ قهرمان اروپا در سال 2020 تاحدی استثنایی بود.»

 

درباره مدت زمانی که هنوز می‌خواهد بازی کند:

«قطعا می‌خواهم تا سال 2025 در سطح بالایی فوتبال بازی کنم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود و من از حضور در زمین لذت می برم. به توقف فکر نمی‌کنم. واقعا از نظر بدنی احساس خوبی دارم و توپ همچنان در بیشتر مواقع در کنترل من است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید