ستین پیانیچ
| | | | | |

ستین : پیانیچ را میخواهم، لاوتارو هم می تواند برای بارسا بازی کند، ویدال و ملو را هم نیاز دارم

فوتبال724- کیکه ستین سرمربی بارسلونا می گوید باشگاهش میرالم پیانیچ را می خواهد زیرا او “بازیکن عالی” است و خوشحال است که هنوز آرتورو ویدال را در اختیار دارد.

پیانیچ در هفته های اخیر به عنوان هدف برتر بارسا در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است، و ستین اظهار داشت که هوادار بزرگ هافبک یوونتوس است.

وی به بین اسپرت گفت:

من همیشه می گویم که من همه بازیکنان عالی را دوست دارم.

پیانیچ بازیکن خوبی است، اگرچه بازیکنان بزرگی هم هستند که هر روز در روزنامه ها می بینیم.

ویدال به شدت با خروج از بارسا و پیوستن به اینتر ارتباط دارد، اما مربی ترجیح می دهد که این بازیکن 30 ساله در نیوکمپ بماند.

او بازیکنی است که مطمئناً دارای خصوصیات مثبت و انرژی مثبت است.

او از نظر عملکرد و رفتار بازیکن خوبی است و ما خوشحالیم که او را در تیم خود داریم.

کیکه ستین همچنین تصدیق کرد، لاوتارو مارتینز، مهاجم اینتر “می تواند در تیم بارسلونا بسیار خوب باشد” اما از اظهار نظر درباره آینده هدف یوونتوس آرتور ملو خودداری کرد.

به نظر می رسد بارسا از هم بازی شدن لاوتارو با لیونل مسی، هم وطن آرژانتینی اش، ناامید شده است و ستین تنها به حدس و گمان ها افزود.

سرمربی این باشگاه به بین اسپرت گفت:

برای همه ما واضح است كه چهار یا پنج فوتبالیست كه در پست او بازی می كنند فوق العاده هستند و هر یك از آنها آنچه را كه برای بازی در بارسلونا لازم است، دارند.

با توجه به خصوصیات لاوتارو، او بازیکنی است که می تواند در این تیم بسیار خوب باشد، و همچنین دیگر بازیکنان که ممکن است در سطح او باشند.

آرتور اظهار داشته که علی رغم اینکه كاتالانی ها سعی می كنند او را در معامله معاوضه برای میرالم پیانیچ قرار بدهند، وی نیوكمپ را ترك نخواهد كرد …

اگر او گفته باشد … من واقعاً حرفی برای آینده بازیکنان ندارم. من بسیار متمرکز بر بازی های پیش رو هستم.

من به همه بازیکنانم احتیاج خواهم داشت، زیرا ما شرایط را نمی دانیم که پس از سرگیری مسابقه آنها چگونه آماده خواهند شد.

راه طولانی وجود دارد، ما نمی توانیم حدس بزنیم در مورد این چیزها. من روی همه حساب می کنم و امیدوارم هر کس بتواند در 11 بازی باقی مانده بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

نوشته‌های مشابه