آنچلوتی : بعد از این دوره در مادرید، به احتمال زیاد بازنشسته خواهم شد

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای با Prime Video درباره برنامه‌های آینده‌اش صحبت کرده و اعلام بازنشستگی کرده کرد

سرمربی مادرید ، گفت: 🔻

“بعد از این مرحله در رئال مادرید، به احتمال زیاد بازنشسته خواهم شد. اما اگر رئال مادرید بخواهد 10 سال دیگر اینجا باشم، 10 سال دیگر اینجا خواهم بود.” .

هفته گذشته او در مصاحبه ای با والدانو گفت که دو تیمی که در قلب او هستند، میلان و رئال مادرید هستند و با این صحبت با Prime Video او دوباره احساسات خود را نسبت به رئال مادرید نشان داد.

آنچلوتی یکی از بهترین لحظات دوران حرفه ای خود را پشت سر می گذارد. علیرغم این واقعیت که او بیش از 20 سال روی نیمکت بوده است، این ایتالیایی اعتراف می کند که به ندرت شادتر از زمان هدایت مادرید بوده است. این تماس دوم از فلورنتینو پرز یکی از خاص ترین چیزها در دوران حرفه ای او بوده است و او از این مرحله نهایت لذت را می برد که با قهرمانی در لالیگا، آخرین قهرمانی که از دست داده، شروع کرده است.

آنچلوتی در مورد آنچه که پس از ترک مادرید چه کار انجام خواهد داد واضح است:🔻

“من دوست دارم با نوه هایم باشم، در تعطیلات با همسرم باشم. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و مجبور شدم آنها را کنار بگذارم…” به بسیاری از جاهایی که من هرگز نرفته ام. من هرگز به استرالیا نرفته ام بروم، من هرگز به ریودوژانیرو نرفته ام. می خواهم بیشتر به دیدن خواهرم بروم. متأسفانه، شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید، بنابراین روزی که بازنشسته شوم، همه این کارها را انجام خواهم داد.”

از آنجلوتب در مورد امکان سرمربیگری تیم ملی کانادا با فشار کمتری نسبت به زندگی روزمره یک باشگاه پرسیده شد.🔻

“چرا که نه؟ البته من دوست دارم. کانادا واقعا خوب عمل کرد.”

در این مصاحبه، آنچلوتی همچنین درباره بنزما صحبت کرد که او را برنده توپ طلا می‌داند: 🔻

“شما لازم نیست کریم را تمرین دهید یا مدیریت کنید. شما باید از کریم استفاده کنید. فقط به این دلیل که او یک حرفه ای بزرگ است، بسیار متواضع است. یک بازیکن بزرگ او بازی های زیادی را برای ما حل کرده است، او در این فصل تعیین کننده بود. او در حال حاضر یکی از مشهورترین بازیکنان جهان است و تواضع زیادی دارد و من فکر می کنم این نقطه قوت اوست و او توپ طلا را خواهد برد. پشت این امر ساختار قوی یک باشگاه قوی است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید