کاکا آنجلوتی
| | |

آنجلوتی : تأثیر کاکا فوق العاده بوده است، او مدرن ترین بازیکن زمان بود

فوتبال724– کارلو آنجلوتی سرمربی سابق میلان طی مصاحبه ای در مورد شاگردش ریکاردو کاکا و گذشته خود در میلان صحبت کرد. اینها سخنان مربی سابق میلان در مورد کاکا است:

حقیقتا من او را خیلی خوب نمی شناختم، به پیشنهاد باشگاه برای گرفتن این پسر جوان اعتماد کردم. برای توضیح خصوصیات کاکا، آنها به من گفتند که شبیه سرزو است و بعد از اینکه اولین تمرینش را دیدم، تصور دیگری داشتم: یک بازیکن خیلی سریع با پیشرفت چشمگیر

در مورد اولین بازی بازیکن برزیلی در آنکونا:

این برای همه تعجب آور بود. تأثیر فوق العاده ای بود. مسابقه در آنکونا کمی همه را غافلگیر کرد.

در مورد انتخاب او برای هافبک:

پست هافبک هجومی کمی خاص بود زیرا در آنجا ریوالدو و روی کاستا حضور داشتند. قصد داشتم که او را در جایگاه خود بازی دهم. بعد از آن با این که اینزاگی مصدومیت داشت، شروع به بازی با این دو مهاجم کردیم. کاکا یک شگفتی اضافی بود، نه تنها برای آن سال، زیرا مشاهده کردیم که کاکا در سال های بعد از آن برای ما بسیار مهم تر بود.

در مسابقه با دپورتیوو لا کورونیا:

مسابقه با رم و یووه دو بازی مهم بودند. آن فصل یک فصل معمولی با برخی نقاط تاریک بود، یکی از مهمترین نقاط تاریک بازی با لا کورونیا بود.

در مورد اختلاف لیگ داخلی و لیگ قهرمانان.

لیگ داخلی احساسی است که به تدریج رشد می کند، همانطور که عادت می کنید برنده شوید. لیگ قهرمانان اروپا احساسی ناگهانی و تکان دهنده است. این واقعیت که یک دوره لیگ را منظم انجام دادیم، در انتها به ما کمک کرد، حتی با وجود پایین آمدن روحیه تیم به دلیل شکست در برابر دپورتیوو.

درباره جشنها:

من مطمئناً در تعطیلات با گالیانی آواز می خواندم.

نظر آنجلوتی درباره تمرین دادن کاکا:

کاکا مدرن ترین بازیکن زمان بود. او امروز هم می توانست فوتبال بازی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید