| |

توضیحات اولیور کان درباره شایعات درباره اوپامکانو و رفتن هانسی فلیک

الیور کان در مورد دایوت اوپامنکو :

«شما باید بدانید که او مورد علاقه تمام باشگاه های برتر اروپاست. او در این فصل نشان می دهد که چه ویژگی هایی دارد. چه کسی او را در حال حاضر نمی خواهد؟ ما در حال تبادل نظر با او هستیم.

Image

در مورد آینده فلیک :

«من نگران نیستم. هانسی تا سال 2023 قرارداد دارد. من در حال حاضر احساس نمیکنم كه چیزی برخلاف میل او واقع شده است. به عنوان مربی، شما واقعا نمی توانید چیز بیشتری بخواهید. ما فصل گذشته پنج عنوان کسب کردیم و یک تیم عالی با چشم انداز خوب داریم.»

درمورد خریدهای جدید:

«فصل گذشته نیز چیزهای زیادی در مورد خریدها گفته شد. الان خیلی از خریدهای جدید خیلی زود مورد انتقاد قرار می گیرند. شما باید به افرادی مانند  مارک روکا باید بیش از سه بازی زمان بدهید تا فکر خود را پیاده کنند. دیروز من او را در پست شماره 6 خیلی دوست داشتم.»

در مورد نقل و انتقالات آینده: «شما همیشه باید به جنبه مالی نقل و انتقالات نگاه کنید. ما در باشگاه بایرن مونیخ هم رشد فعلی بحران را احساس می کنیم. ما نمی توانیم در هر پستی یک “مسی” بخریم. این باید در هنگام بررسی خرید جدید احتمالی مورد توجه قرار گیرد.»

درباره شایعات سرخیو راموس و بایرن گفت:

«من به عنوان یک بازیکن دوست داشتم با راموس بازی کنم. اما قطعا چیزی برای آن وجود ندارد.»

در مورد خط دفاعی:

«ما لوکاس هرناندز را داریم، او می تواند در پست دفاع وسط و دفاع چپ بازی کند. او یک رهبر است و هنوز هم می تواند پیشرفت کند. تانگوی نیانزو در حال حاضر بزرگترین استعداد اروپا در این پست از نظر من است. بنجامین پاوارد نیز بسیار انعطاف پذیر، و  نیکلاس سوله هم دارای قابلیتهایی است.

البته ما اکنون باید کاری کنیم که جایگزینی برای دیوید آلابا پیدا کنیم. اما من اصلا نگران نیستم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید