| |

لاوتارو مارتینز : “نیمه نهایی با یووه؟ ما اینتر هستیم و این گویای همه چیز است”

به گزارش فوتبال۷۲۴ لاوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی و جوان اینترمیلان‌درباره بازی با یوونتوس و بازی گذشته صحبت کرده است

– امروز همه چیز عالی بود؟🔻

– بله ، همه چیز عالی بود. ما کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم ، بنونتو یک تیم عالی است ، از نظر جسمی قدرتمند است. امروزه باید توپ و میدان را در اختیار داشت و بدنبال مناطق آزاد بود. در نیمه اول از چند موقعیت خوب استفاده نکردیم ، اما در نیمه دوم توانستیم بیشتر گل بزنیم و بازی را همانطور که باید تمام کنیم.

– جشن گل شما بسیار احساسی بود.🔻

– من واقعاً می خواستم گل بزنم ، زیرا مدتهاست که قادر به انجام این کار نیستم. من به آن نیاز داشتم من بسیار خوشحالم ، به خصوص بخاطر پیروزی.

– یعنی درست است که منتقدین می گویند شما باید در محوطه جریمه قاطعیت بیشتری داشته باشید؟🔻

– بله ، درست است ، زیرا من یک مهاجم هستم و باید گل بزنم. من برای یک تیم کار می کنم و باید مدام پیشرفت کنم. من می خواهم تمام تلاشم را برای اینتر انجام دهم.

– امروز لوکاکو در زمین خیلی دیده نمی شد.🔻

– او برای تیم بسیار مهم است. شاید امروز کمتر دیده شده باشد اما روملو دو گل به ثمر رساند. ما با هم به سود اینتر کار می کنیم و وقتی تیم برنده می شود خوشحال هستیم. اما البته وقتی گل می زنیم بهتر است.

– حالا ما باید با یووه بازی کنیم. آیا این خوب است یا بد؟🔻

– من دوست دارم در چنین مسابقاتی شرکت کنم. اندازه گیری قدرت در برابر باشگاه های قدرتمند همیشه خوب است. ما ثابت کردیم که می توانیم یووه را در مسابقات قهرمانی شکست دهیم ، اکنون باید این کار را در جام انجام دهیم. این یک نیمه نهایی است ، اما ما اینتر هستیم و این همه چیز را می گوید.

– آیا آماده تمدید قرارداد خود هستید؟🔻

– ما در حال کار بر روی آن هستیم. من احساس خوبی در اینتر دارم. من با همه رابطه بسیار خوبی دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید