اینتر شریف
| | | | | |

پیش بازی اینتر و شریف و مصاحبه مربیان و بازیکنان دو تیم به همراه آمار و ارقام

فوتبال724– سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر گفت که بازی با شریف تیراسپول برای مسیر نراتزوری در لیگ قهرمانان «اساسی» است. “ما به عزم و اراده نیاز داریم”.

نراتزوری ها در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده اند و سه شنبه در سن سیرو به میدان می روند.

شریف تیراسپول در دو بازی ابتدایی خود برابر شاختار دونتسک و رئال مادرید پیروز شد.

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اینتر با شریف گفت:

آنها دو بازی را به طور تصادفی بردند، ما با دو تیم دیگر روبرو شدیم و آنها عالی هستند.

وی گفت:

ما می دانیم که با تیمی روبرو می شویم که با اشتیاق و سازماندهی شده است و  عقب نشینی نمی کند.

ما باید خوب پیش برویم، بدون از دست دادن فرم خود. این یک بازی است که برای صعود ما اساسی خواهد بود.

آمار گلهای زده و خورده اینتر در فصل جاری به تفکیک دقایق بازی:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=””]

اینتر با اینزاگی در خط حمله گل های زیادی به ثمر می رساند، اما آنها همچنین گل های بیشتری دریافت می کنند و میلان اشکرینیار گفت که نراتزوری ها باید از نظر دفاعی پیشرفت کنند.

اینزاگی افزود:

تیم های من موقعیت گل زیادی ایجاد می کنند و به ثمر می رسانند. در سری آ، ما بهترین حمله هستیم.

فردا باید گل بزنیم، زیرا هنوز در لیگ قهرمانان موفق نشده ایم.

در مقابل رئال مادرید دقیق نبودیم، فردا فرصتی عالی برای بازگشت به گلزنی و پیروزی خواهد بود.

مردان اینزاگی از شکست گذشته 3-1 مقابل لاتزیو می آیند، اما مربی معتقد است که نکات مثبت زیادی برای بازی در پایتخت ایتالیا وجود دارد.

وی افزود:

برای 65 دقیقه ما بهترین بازی خارج از خانه را انجام دادیم، تنها مشکل بزرگ این است که نمی توانیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

لاتزیو دارای کیفیت است و اگر آنها را در بازی نگه دارید، خوب نیست. ناامیدی وجود دارد و من بسیار خوشحالم که بچه ها عصبانی هستند.

وی ادامه داد:

ما به هجوم و عزم و اراده نیاز داریم. من تکرار می کنم: این یک بازی اساسی برای ما خواهد بود و ما باید با هوش و آگاهی برنده آن باشیم.

نتایج بازی های اخیر دو تیم اینتر و شریف در همه رقابتها:

الکسیس سانچز برای یافتن فضایی زیر نظر اینزاگی به سختی تلاش کرد، و به تازگی از 3 بازی با تیم ملی شیلی بازگشت.

اینزاگی افزود:

آمریکای جنوبی ها خوب تمرین کردند، الکسیس سه بازی متوالی با تیم ملی انجام داد و من خوشحالم زیرا از نظر بدنی پیشرفت کرده است. او یک اسلحه جدید خواهد بود.

اینتر فصل گذشته نیز با یک شیوه حمله مشابه شروع کرد، اما پس از آن تعادل دفاعی را بازیابی کرد که به آنها کمک کرد تا اسکودتو را فتح کنند.

اینزاگی گفت:

ما تلاش می کنیم تعادل را بهبود بخشیم. اما من فکر می کنم این مشکل گسترده تری است، ما فقط به خاطر مدافعان یا مهاجمان گل نمی زنیم.

اینزاگی در ادامه گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا پیش از بازی اینتر در برابر شریف گفت:

فردا بازی بسیار مهمی خواهد بود. ما به سومین بازی گروه رسیدیم و هنوز برنده نشده ایم.

ما با تیمی با شش امتیاز از دو بازی روبرو هستیم و برای پیروزی و بازگشت به مسیر اصلی باید یک بازی عالی انجام دهیم.

اینزاگی گفت که فراز و نشیب های دو بازی اول در شکست 3-1 مقابل لاتزیو در سری آ ادامه داشت و نشان داد بازیکنان و کادر تیم عصبانی هستند.

اینزاگی ادامه داد:

همه ما از آنچه در روز شنبه رخ داد بسیار عصبانی هستیم. من آن را تماشا کردم و به نظر من، ما 60 دقیقه عالی مقابل یک تیم قوی بازی کردیم.

پشیمانی زیادی وجود دارد، بچه ها بسیار عصبانی هستند، درست مثل من. این خوب است، زیرا می دانم که من با بازیکنانی دنبال پیروزی برخورد می کنم.

اینزاگی انتظار یک بازی فیزیکی مقابل شریف را دارد و امیدوار است که اینتر را متمرکز جلوی دروازه ببیند، زیرا نراتزوری ها پس از یک پیروزی در چهار بازی گذشته خود و تساوی 0-0 با شاختار دونتسک در آخرین بازی لیگ قهرمانان، به میدان می روند.

او گفت:

این یک بازی پر سرعت، پر درگیری و عزم راسخ خواهد بود.  آنها در دو بازی مقابل تیم های قدرتمند پیروز شده اند، ما باید خوب باشیم.

آنها تیمی کوتاه قد و تهاجمی هستند و ما باید در حفظ فرم خوب خود خوب باشیم. ما بهترین حمله در سری آ هستیم، تعداد زیادی موقعیت خلق می کنیم، اما فردا به تمرکز نیاز داریم تا بردی را که برای ما اساسی است به دست آوریم.

میلان اشکرینیار، مدافع اینتر گفت از زمان جدایی اشرف حکیمی تفاوت چندانی وجود ندارد اما اعتراف کرد که نراتزوری ها باید از نظر دفاعی پیشرفت کنند.

اشکرینیار پیش از دیدار سه شنبه شب لیگ قهرمانان اینتر با شریف صحبت کرد و در مورد تفاوت او در تیم نراتزوری حالا که حکیمی دیگر در پست دفاع راست بازی نمی کند، سوال شد.

دنزل دامفریس جایگزین بازیکن ملی پوش مراکش شد که تابستان امسال به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد، در حالی که اشکرینیار تاکید کرد احساس خوبی با متئو دارمیان دارد که فصل گذشته هم در اینتر حضور داشت.

[anwpfl-charts type=”team-defaults” stat=”possession” club_id=”2673″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ club_side=”home” x_axis_label=”1″ data_label=”1″ title=”آمار مالکیت توپ اینتر در بازی های فصل جاری” color=”” limit=”0″ no_data_text=””]

اشکرینیار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار اینتر در برابر شریف گفت:

حکیمی بسیار قوی است، همه ما این را می دانیم. اما من سال گذشته بازیهای زیادی با دارمیان انجام دادم و احساس خوبی داریم و همچنین با دنزل.

تفاوت چندانی وجود ندارد، من نقش خود را ایفا می کنم و همه ما سعی می کنیم به تیم کمک کنیم.

اینتر در هفت بازی اخیر سری آ گل خورده است و اشکرینیار اذعان کرد که از رکورد کنونی در خط دفاع خوشحال نیست.

او گفت:

ما مطمئناً گل های زیادی دریافت می کنیم، اما تیم های اینزاگی اینطور هستند. ما باید تعادل را در حمله و دفاع پیدا کنیم. اگر تسلیم نشوید، شانس بیشتری برای برنده شدن دارید.

ما خوشحال نیستیم و باید پیشرفت کنیم.

اشکرینیار گفت بازیکنان هرگز نیازی به بحث در مورد تمایل به صعود در لیگ قهرمانان این فصل ندارند.

او گفت:

حتی بازیکنان جدید می دانند که ما می خواهیم در لیگ قهرمانان جلو برویم.

همه ما می دانیم بازی در اینتر به چه معناست و بازی در لیگ قهرمانان چیست. ما باید روی بازی فردا تمرکز کنیم.

لیست برنامه های شلوغ بازی ها موضوعی داغ در هفته های اخیر بوده است اما اشکرینیار، که در اسلواکی هم بازیکن ثابت است، گفت که اینتر خوشحال است که در همه “مسابقات بزرگ” بازی می کند.

او گفت:

فکر نمی کنم این کار سخت تر باشد. مطمئناً بازی های زیادی وجود دارد اما اگر در تیم های بزرگی مانند اینتر بازی کنید، لیگ قهرمانان، لیگ داخلی، همه مسابقات بزرگی وجود دارد که می خواهید در آنها پیشرفت کنید.

ما بازیکنان قوی داریم و از نحوه بازی در مسابقات خوشحالیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید