| |

مصاحبه سیمئونه قبل از بازی اتلتیکو مادرید و لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمئونه می پذیرد که اتلتیکو مادرید در دیدار با لیورپول با بهترین شکل توسط محمد صلاح “فوق العاده” ملاقات می کند.

سیمئونه در هر دو بازی آخر خود در سال 2020 پیروزی هایی را رقم زد که به دوران سرخ پوشان به عنوان قهرمان اروپا پایان داد.با این حال ، تیم کلوپ این بار برای دیدار سه شنبه در لیگ قهرمانان قوی تر به نظر می رسد. آنها در هر شش بازی خارج از خانه در این فصل سه یا بیشتر گل زده اند ، در 11 بازی 33 بار دروازه حریف را پیدا کرده اند و در هر مسابقه موفق به گلزنی شده اند.
صلاح خود در همین تعداد بازی 10 گل به ثمر رسانده و در هر بازی یک گل به ثمر رسانده است.

 

بازگشت به واندا متروپولیتانو ، صحنه پیروزی نهایی آنها در لیگ قهرمانان 2019 برابر تاتنهام ، سخت ترین وظیفه آنها خواهد بود و سیمئونه به خوبی از آنچه در انتظار قهرمانان اسپانیا است آگاه است.

سرمربی اتلتیکو گفت:

من تنها به لیورپول اهمیت می دهم اما محمد صلاح بازیکن فوق العاده ای است که در چند سال اخیر با لیورپول و تیم ملی اش در سطح فوق العاده ای بازی کرده است.لیورپول دوران خارق العاده ای از فوتبال را پشت سر می گذارد ، به نظر می رسد ریتم متفاوتی دارد و دیدن بازی آنها لذت بخش است.آنها هیچ ترسی برای ترک فضاها در دفاع ندارند. آنها فشار زیادی می آورند ، در خط بالا بازی می کنند ، سرعت دارند.

 

سیمونه درباره دفاع لیورپول گفت :

 

“(ویرجیل) فن دایک استحکام خود را در خط دفاعی افزایش داده است ، که حتی برای تیم های تهاجمی مانند لیورپول نیز اهمیت دارد و او امنیت آنها را در سال گذشته تامین کرده است.”من انتظاری جز تیمی ندارم که شرایط را برای ما بسیار سخت کند.

سیمونه درباره حمله لیورپول گفت :

 

“ما باید با قدرت حمله آنها همراهی داشته باشیم و سپس به دنبال فرصت های خود باشیم. ما سعی خواهیم کرد راه هایی برای آسیب رساندن به آنها بیابیم.

 

سیمونه درباره آخرین بازی با لیورپول گفت:

 

“آخرین باری که با لیورپول روبرو شدیم ، بازی را در خانه قبل از ورود حتی به ورزشگاه بردیم. من می خواهم این موضوع به خاطر سپرده شود.”

وقتی کلوپ در سال 2020 مغلوب شد گفت آتلتی “فوتبال مناسبی” بازی نمی کند.سیمئونه که تیمش تنها در یکی از 30 بازی اخیر خانگی خود در اروپا شکست خورده است ، در پاسخ به این انتقادات در مورد انتقادات خود چه می گوید ، گفت:

 

هیچ چیز ،نظری ندارم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید