کلوپ قهرمانی
| | | | |

یورگم کلوپ : بسیاری از مردم این سیاره هرگز شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارند

فوتبال724– با توجه به اقدامات نیروی پلیس انگلیس مبنی بر ریسک بالای بازیهای لیورپول در آنفیلد به دلیل تجمع هواداران، یورگن‌ کلوپ می‌گوید این مسئله اهمیتی چندانی ندارد و برای تیم تفاوتی نمیکند در این وضعیت کجا قهرمانی را جشن بگیرد.

در حالی که نشریه Evening Standard می گوید که لیورپول از برگذاری حتی یک مسابقه در یک مکان بی‌طرف ناراحت است، مذاکرات بین نیروهای امنیتی و سازمان لیگ در حال انجام است و تصمیم نهایی احتمالاً در هفته آینده اتخاذ می شود، البته کلوپ اصرار دارد که اهمیتی نمی دهد که تیمش کجا بازی را انجام دهد و قهرمانی کجا باشد.

وی گفت:

اوضاع باعث می شود جشن های ما به وضوح تغییر کند، اما هنوز بازی در ورزشگاه ما انجام نشده که بدانیم وضعیت چگونه است. من شنیده ام که هنوز هم در این مورد مذاکرات ادامه دارد. من کاملاً مطمئن هستم که می توانیم وضعیت را در آنفیلد و در لیورپول حل کنیم.

وی گفت:

من یک روز پیش جمله ای واقعاً خوب شنیدم که ما بهترین طرفداران را در جهان داریم و اکنون ما به بهترین حضور هواداران در خانه نیاز داریم.

ما مدتها است منتظر این وضعیت و شروع لیگ بودیم. اگر لیگ را متوقف نمی کردیم، یا این اتفاق نمی افتاد، یا هر سناریو دیگری مشخص است که ما باز هم قهرمان می‌شدیم.

ما می خواستیم به هر حال بازی کنیم و اکنون واقعاً ناامید هستیم که بازی نمی‌کنیم، زیرا می خواهیم در زمینی قهرمان شویم که به نظر می رسد می توانیم این کار را انجام دهیم.

هر کجا که باشد ما نمی دانیم، امیدواریم که در آنفیلد باشد اما ما نمی دانیم و این مهم نیست.

بسیاری از مردم این سیاره هرگز شانس تبدیل شدن به قهرمان لیگ برتر را ندارند. برای ما به نظر می رسد شانس این را داریم که ما آن را بگیریم.

سپس یک لحظه در زندگی ما خواهد بود که ما فرصتش را داشته باشیم و مجاز به جشن گرفتن با هم هستیم، یک لحظه خاص خواهیم داشت و ما آن را به روشی درست و صحیح جشن خواهیم گرفت.

هر‌چقدر زمان ببرد، ولی در آخر ما تصمیم می گیریم که چقدر از آن لذت می بریم.

همه گیری کروناویروس به معنای این است که تمام 92 بازی باقی مانده در فصل از جمله 9 بازی پایانی لیورپول بدون تماشاگر خواهد بود.

بنابراین، عنصری اصلی در لحظه قهرمانی لیورپول کم خواهد بود و آن هوادار است، اما کلوپ اطمینان دارد که هنوز هم یک اتفاق ویژه خواهد بود.

تیم برنده لیگ قهرمانان اروپا آن فصل را با یک امتیاز پایین تر از منچسترسیتی به پایان رساند، و این بهترین موقعیت لیورپول طی سی سال گذشته برای قهرمانی است.

وی افزود:

در لحظه ای برای من، هر زمان که باشد، در یک استادیوم خالی با تمام فکر و دعا و عشق از طرف مردم در سراسر جهان، همچنان روزی کاملاً استثنایی در زندگی من خواهد بود.

بله این عالی نیست اما ما مدتی می دانستیم که این ایده آل نخواهد بود، بنابراین ما قبلاً هم به این فکر کرده و آماده هستیم. فقط می خواهیم آن را داشته باشیم و بعد خواهیم دید که چه احساسی دارد.

من کاملاً مطمئن هستم که احساس خوبی خواهد داشت کاملا مطمئنم. معمولاً اگر قهرمان شوید در استادیوم خود قهرمان نمی شوید، قهرمانی در ‌ورزشگاه خانگی تنها 50 درصد امکان دارد.

چه کسی اهمیت می دهد؟ این واقعاً خیلی مهم نیست، ما فقط می خواهیم در آن لحظه با هم باشیم و خواهیم دید که چقدر تماس نزدیک تا آن زمان مجاز است و ما از هر اینچ آن استفاده می کنیم، اما فقط در صورت صدور مجوز رسمی .

سرمربی لیورپول تأکید می کند که او و بازیکنانش پس از اتفاقی که باعث سه ماه استراحت شده، دوباره برای بازگشت به زمین تلاش می‌کنند.

کلوپ گفت:

عجیب است. من واقعاً نمی دانستم روزی فوتبال را در این حد دور از دسترس ببینم. صادقانه بگویم من حتی فکرش را نمی‌کردم كه تمام تیم های دنیا با هم امکان بازی را از دست بدهند. بازیکنان با خلق و خوی فوق العاده و با آمادگی فیزیکی فوق العاده برگشتند و ما در حال انجام کارهایی هستیم که در آنها بهترین هستیم، بنابراین واقعاً خوب است.

وی ادامه داد:

اکنون هیچ تجمعی در اتاق رختکن نداریم اما من واقعاً از آن لذت می برم و بازیکنان نیز از فوتبال بسیار لذت می برند.

ما هر زمان که شروع شود آماده خواهیم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید