| | | | |

ساری: این نمایش بیشتر شبیه یوونتوس مد نظر من بود

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی تیمش در جدال حساس با اینتر، به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت.

ما این مسئله را دیروز با کادر فنی مطرح کرده بودیم، زیرا استفاده از کوادرادو در سیستم 3 هافبکی، بدین معنا بود که دیگر در ترکیب ابتدایی خبری از زوج داگلاس کاستا و دیبالا نخواهد بود. استفاده از داگلاس در ترکیب ابتدایی به ما این اجازه را می داد تا گزینه های بیشتری داشته باشیم و دیبالا ثابت کرد که یک کارت بسیار مهم است که در زمان درست می توانیم از آن استفاده کنیم. این یک پیروزی مهم است، اما هنوز 12 بازی دیکر در لیگ باقی مانده است، بنابراین راه درازی در پیش داریم. تیم امروز فراتر از آن چیزی بور که می خواستم. اخیرا اندکی خالی از انرژی و حریفی آسان برای رقبا به حساب می آمدیم. بنابراین تصمیم گرفتیم بازیکنانی را در ترکیب قرار دهیم که انرژی فیزیکی و روحی و روانی بیشتری را برای ما تضمین کنند. این احساسی بود که در تمرینات داشتم. البته این روند در چند هفته می تواند تغییر کند.

وی به تحسین بازیکنانش پرداخت:

رمزی نشان داد که به فضا و آزادی عمل بیشتری در زمین نیاز دارد. در غیر این صورت کمی گیج می شود. او در این پست خوب بازی کرد. هر چند که وضعیت بدنی اش نسبت به زمانی که ترکوارتیستا بازی می کرد، بهتر است. هیگواین با فداکاری بازی کرد. او در کار های دفاعی شرکت کرد و توپ های زیادی را از بازیکنان اینتر خصوصا بروزویچ گرفت. هنگامی که دیبالا در لحظات حساس به بازی می آید، او می تواند نابودگر باشد. قبل از گل اول قصد داشتم دیبالا را وارد زمین کنم، اما بعد از گل تصمیم گرفتم که صبر کنم تا در زمان مناسب با ورود دیبالا، بتوانیم گل دوم را به ثمر برسانیم و بازی را تمام کنیم.

وی درباره اینتر افزود:

اینتر در نیمه اول سعی کرد ما را از بالا پرس کند که این احتمالا انرژی زیادی از آن ها گرفت. سکون و ایستایی بازی پس از گل ما تغییر کرد و پس از آن ما 20 دقیقه بسیار قوی داشتیم که اعتماد به نفس ما را افزایش داد و در همان حال اعتماد به نفس حریف را کاهش داد. این بسیار مثبت و عالی است که پس از آن حتی اجازه یک شوت به سمت دروازه را به تیم با کیفیتی چون اینتر ندادیم.

وی در پایان درباره تعطیلی احتمالی سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت:

من یک مربی هستم و می توانم درباره فوتبال صحبت کنم. اما همیشه نگران کسانی هستم که فکر می کنند همه چیز را می دانند. چیزی که من می پرسم این است که آیا درست است که 2 ساعت لذت بردن از فوتبال را از کسانی که در خانه گیر افتاده اند بگیریم؟ یا این خطر واقعا برای بازیکنان و کادر فنی تا چه حدی جدی است؟ من پاسخ این سوالات را نمی دانم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید