|

مصاحبه گاسپرینی قبل از بازی آتلانتا و یانگ‌بویز در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم آتلانتا و یانگ بویز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند

گاسپرینی قبل از بازی گفت آتالانتا برای یک بازی مهم مقابل یانگ بویز آماده است ، اما تاکید کرد که “بازیهای سرنوشت ساز بعداً” در این رقابت ها رخ می دهد.

سرمربی آتلانتا گفت لوئیس موریل باید برای بازی با غول های سوئیسی به ترکیب بازگردد ، اما بازیکن کلمبیایی که از مصدومیت باز می گردد تنها روی نیمکت خواهد بود.

آتالانتا پس از تساوی 2-2 مقابل ویارئال در بازی اول ، خود را برای دور دوم مسابقات در لیگ قهرمانان آماده می کند.

گاسپرینی گفت بازی مقابل یانگ بویز قبل از بازی با منچستریونایتد مهم خواهد بود ، اما تاکید کرد بازی دوم برای نتیجه نهایی در گروه F تعیین کننده نیست.

گاسپرینی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:🔻

“این یک بازی مهم است ، اما یک بازی تعیین کننده نیست.” این واقعیت که یانگ بویز منچستر را شکست داد همه چیز را پیچیده تر می کند.”این مهم است ، اما موارد تعیین کننده بعداً می آیند. آنها یک تیم منظم هستند ، آنها همیشه 4-4-2 بازی کرده اند. اما مقابل منچستریونایتد ، آنها تغییر کردند.
آنها تیمی هستند که به پیروزی عادت کرده اند و تمرین کرده اند ، در 10 بازی گذشته آنها 9 برد و یک تساوی داشته اند و با همه تیم حمله می کنند. این تیم از ارزش خاصی برخوردار است ، اما فردا یک بازی اساسی انجام می دهیم تا سه امتیاز را به خانه ببریم. “

آتالانتا چهار روز پیش با اینتر به تساوی 2-2 دست یافت و گاسپرینی معتقد است که نراتزوری ها زمان کافی بازیابی در بازی لیگ قهرمانان را داشتند.

وی گفت:🔻

از نظر فیزیکی و ورزشی ، بهبودی پس از چهار روز امکان پذیر است.” “انرژی های عصبی حتی از موضوعی به موضوعی کمتر قابل پیش بینی هستند.
بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارای مزیت است و هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد زیرا آنها بسیار معتبر و ارزشمند هستند و همه احساس می کنند که درست فکر می کنند.بازیهای لیگ سخت است ، بازیهای لیگ قهرمانان حتی سخت تر. ما با بهترین تیم ممکن با آنها روبرو هستیم.
ما بازی خوبی مقابل اینتر انجام دادیم ، من با کسانی که می گویند اینتر لیاقت چیزهای بیشتری را دارد ، مخالفم. ما شانس بیشتری داریم ، به پیروزی نزدیک شدیم.”این به ما کمک می کند تا جنبه های خاصی را بهبود بخشیم ، اما وقتی به میلان مقابل قهرمان ایتالیا سفر می کنید ، باید قدرت ، اعتماد به نفس و روحیه خود را برای بقیه فصل کسب کنید.”

هواداران در لیگ قهرمانان به ورزشگاه گیویس برمی گردند و گاسپرینی احساس می کند که این بازی برای فوتبال اساسی است.

او گفت:🔻

“این جزء اساسی ورزش است و نمایش برای فوتبال است.” ما ماه ها بدون هوادار بازی کردیم ، حتی شنبه مقابل اینتر با مشارکت مردم تغییر میکرد.
امیدوارم از 50 درصد بتوانیم به 100 درصد برسیم ، همانطور که در سایر کشورها و در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق می افتد.”این یک رویداد دیگر است و در بازی از آن استفاده می کنیم

گاسپرینی امیدوار است که لادیا از این واقعیت که آنها در خانه مقابل یانگ بویز بازی می کنند ، “سوء استفاده” کند.

وی گفت:🔻

“اگر می توانید از عامل خانه استفاده کنید ، شانس بیشتری دارید. “من فکر می کنم این گروهی است که باید در همه جا ، با فروتنی و اعتقاد زیاد ، امتیاز کسب کنید ، زیرا هیچ بازی مشخصی وجود ندارد.”می تواند نتایج متفاوتی داشته باشد ، فکر می کنم در هر بازی مدتی این چنین خواهد بود. ما باید 90 تا 95 دقیقه بازی کنیم ، بدون اینکه منفی فکر کنیم. “

اما آتالانتا در ورزشگاه گیویس در لیگ قهرمانان سابقه ضعیفی دارد ، زیرا آنها هرگز در برگامو برنده نشده اند.

او گفت: 🔻

“ما هرگز برنده نشدیم ، این درست است ، ما سه بازی مقابل آژاکس ، میدتیلند و لیورپول انجام دادیم.” “به دلیل سختی بازی ها اینطور پیش رفت.
“ما پایه و اساس را برای پیروزی گذاشتیم ، به ویژه دور از خانه ، این می تواند یک موقعیت متفاوت باشد. می توانید هر کجا که می خواهید امتیاز کسب کنید ، اما آنها به همان اندازه محاسبه می شوند. واضح است که مشکلی ندارم کاری را که در خانه انجام دادیم را انجام دهیم. “

دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی در 4 بازی سری آ دو گل به ثمر رسانده است و در حال تلاش برای اولین گل در لیگ قهرمانان این فصل است.

 

گاسپرینی گفت:🔻

“به نظر می رسد او در فرم عالی و بسیار مناسب است.” “او بیش از حد فعال است. مهاجمان غالباً بیشتر تعویض می شوند ، نه به خاطر اشتباه ، بلکه برای ریکاوری و بازی بازیکنان نیمکت.همیشه بازیکنان شروع کننده بازی ها را شروع نمی کنند ، اما با 5 تعویض ، این مهاجمان تغییر میکنندهر کسی که مسئولیت را بر عهده بگیرد اغلب می تواند تعیین کننده باشد.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید