گاسپرینی تورینو
| | |

جیان پیرو گاسپرینی پس ار کامبک برابر تورینو : ما هم به دنبال اسکودتو هستیم

فوتبال724– جیان پیرو گاسپرینی پس از بازی برابر تورینو متقاعد شده است که “آتالانتا امروز نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر است” و او “از چالش فتح اسکودتو پا پس نخواهد کشید”.

شاگردان گاسپرینی امروز با پیروزی 4-2 در خارج از خانه در تورین برابر تورینو و با گلهای پاپو گومز، لوئیز موریل، هانس هاتبوئر و مارتن دی رون بازیهای خود را در این فصل آغاز کردند.

گاسپرینی بعد از بازی با تورینو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ما بازی را برگرداندیم و برتری خود را بدست آوردیم.

با توجه به اینکه آنها در دو فصل گذشته سوم بوده اند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند، آیا آتالانتا شانس اسکودتو دارد؟

ما هرگز از هیچ چالشی عقب نمی مانیم. با این حال، ما در ابتدای فصل نمی توانیم اسکودتو را به عنوان هدف اولیه در نظر بگیریم. ما سعی خواهیم کرد مثل همیشه قدرتمندانه شروع کنیم.

با گذشت زمان، ما خواهیم دید که در کجا هستیم، دیگران چگونه هستند و سپس آن را ارزیابی خواهیم کرد، اما آتالانتا نمی تواند به دنبال عنوان باشد.

فصل گذشته، اگر پنج یا شش دور مانده به تورین برنده بودیم، شاید فرصتی داشتیم، اما مرحله به مرحله به آنجا رسیدیم. این هدف اولیه نبود.

من احساس می کنم که اکنون قدرتمندتر از فصل گذشته هستیم. ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده ایم، همانطور که امروز اول قبول کردیم، اما اجازه ندادیم ما را عصبانی کند. اعتقاد به نفس بیشتری وجود دارد و همچنین برخی از بازیکنانی که وارد زمین شدند گزینه های بیشتری به ما می دهند، روش های جایگزین بیشتری برای بازی دارند.

اگر ما موفق شویم جوزپ ایلیچیچ را به بهترین فرم خود برگردانیم، مطمئناً یک قدم بالاتر خواهیم رفت.

بازی با تورینو اولین بازی شاگردان گاسپرینی در آتالانتا در این فصل بود، زیرا دیدار هفته 1 آنها با لاتزیو به 30 سپتامبر موکول شد.

علی رغم یک دوره کوتاه پیش از فصل، ما توانستیم با کل تیم کار کنیم، در تمرینات خوب ظاهر شدیم و شاید آنها دقیقاً هوشیارتر باشند زیرا بین پایان فصل گذشته و آغاز این فصل فاصله کمی وجود داشت.

مردم همیشه در مورد وضعیت بدنی آتالانتا صحبت می کنند، اما جنبه فنی آنها اغلب کمتر بررسی می شود. شما این تعداد فرصت گلزنی را بدون کیفیت  فنی ایجاد نمی کنید و در اینجاست که ما پیشرفت کرده ایم.

ما باید ببینیم که با شروع لیگ قهرمانان چه اتفاقی می افتد، زیرا شش هفته بازی های نیمه هفته خواهیم داشت و این امر به ناچار ما را از فرم سری آ و بیش از همه از نظر ذهنی دور خواهد کرد.

من احساس می کنم تیم امروز نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر است. من فکر می کنم این فصلی است که من احتمالاً تیم را بسیار بیشتر چرخشی بازی می دهم و باید سعی کنم چهره های جدید را در اسرع وقت وارد ترکیب کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید