پائولو فونسکا یوونتوس
| | | | |

پائولو فونسکا در اقدامی عجیب ترکیب بازی فردا با یوونتوس را در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد

فوتبال724– پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی ، ترکیب رم را برای رویارویی با یوونتوس نام برد، در حالی که ادین ژکو حاضر به بازی در برابر ورونا نشد.

ژکو در حالی که در آستانه پیوستن به یووه قرار داشت، در بازی با ورونا به عنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت بود، اما پس از منتفی شدن این انتقال، بیانکونری آلوارو موراتا را دوباره به خدمت گرفت.

پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با یوونتوس گفت:

اگر از الان تا فردا اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکنانی هستند که فردا بازی شروع می کنند: میرانته ، سانتون ، مانچینی ، ایبانز ، کومبولا ، اسپینازولا ، پلگرینی ، ورتوت ، مخیتاریان ، پدرو و ژکو

برونو پرس فقط این هفته با ما تمرینات خود را شروع کرد، بنابراین او هنوز آماده شروع این بازی نیست. کارسدورپ دیروز خودش تمرین کرد اما او هم آماده نیست.

من چند بار با ادین ژکو صحبت کرده ام، او بسیار انگیزه دارد. او این هفته خیلی خوب تمرین کرده و فردا بازی را شروع می کند.

ما نمی خواهیم هویت خود را تغییر دهیم فقط به این دلیل که با یووه روبرو هستیم. ما می خواهیم فشار بالا را حفظ کنیم، اما می خواهیم تعادل داشته باشیم.

یووه بسیار قدرتمند است، بنابراین ما باید متعادل باشیم. ما فقط وقتی فرصت می کنیم پرس می کنیم.

با [لورنزو] پلگرینی، ما می توانیم سریعتر خط دفاعی حریف را بشکنیم و یک مرد اضافی که از حمله پشتیبانی می کند، داشته باشیم.

یووه مربی جوانی دارد و آینده خوبی دارد. آنها اکنون تیمی پویاتر و با روند متفاوت در بازی خود هستند. من آنها را خیلی دوست دارم. آنها فشار زیادی می آورند.

گفته می شود از زمان تصاحب دن فریدکین جایگاه مربی مورد تهدید قرار گرفته است، رابطه وی با مالک آمریکایی چگونه است؟

از زمان ورود آنها، من مرتبا با مالکیت جدید صحبت کرده ام. همه ما سخت تلاش می کنیم تا یک تیم قوی تر بسازیم.

هدف مشخص است – ما می خواهیم بهتر از فصل گذشته عمل کنیم. از اولین بازی سال گذشته تا بازی مقابل ورونا، می توانم بگویم که تیم اکنون بهتر شده است.

ارتباط کریس اسمالینگ با بازگشت به رم همچنان ادامه دارد، اما پائولو فونسکا از اظهار نظر در این باره پیش از بازی با یوونتوس خودداری کرد.

من کاملا روی مسابقه فردا متمرکز شده ام، نمی خواهم در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنم، 24 ساعت قبل از چنین بازی بزرگی.

این یک بازی دشوار و مهم است که ما خیلی روی آن کار کرده ایم. من به بازیکنان اعتقاد دارم. ما فقط باید به فکر یوونتوس باشیم.

بازی های رودررو رم و یوونتوس

[anwpfl-matches-h2h club_a=”2672″ club_b=”2676″ competition_id=”” show_secondary=”1″ season_id=”” type=”result” limit=”0″ sort_by_date=”desc” show_club_logos=”1″ show_match_datetime=”1″ date_before=””]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید