| | | | |

ستاره برزیلی در رادار چلسی؛ اگر انتقال چیلول به استمفورد بریج ممکن نباشد آبی ها به دنبال تلس خواهند بود!

 نه مارکوس الونسو و نه امرسون پالمیری نتوانسته اند انتظارات را براورده کنند و چلسی به دنبال جایگزین خواهد بود.  

به گزارش GOAL، نه مارکوس آلونسو و نه و نه امرسون پالمیری نتوانسته اند انتظارات را براورده کنند و چلسی به دنبال جایگزین خواهد بود. چلسی گزینه های احتمالی را برای پست دفاع چپ بررسی خواهد کرد زیرا فرانک لمپارد قصد دارد در تابستان پیش رو تیم را تقویت کند.

ستاره تیم ملی انگلیس، بن چیلول، گزینه اول آبی ها برای تقویت این پست است اما به خدمت گرفتن او دشوار خواهد بود؛ همانطور که منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن هری مگوایر به زحمت افتاد و در انتقالی رکورد شکن به ارزش 80 میلیون پوند او را به اولدترافورد اورد. البته که رسیدن به لیگ قهرمانان و شرکت در این تورنومنت برای لستر سیتی حائز اهمیت است و این کار را برای چلسی سخت تر خواهد کرد. درامد تیمهای انگلیسی نیز کم نیست و مالکان لستر تمایل چندانی برای فروش ستاره شان که تا 2024 قرارداد دارد، ندارند. با این وجود لستر به گزینه های احتمالی برای جانشینی چیلول هم فکر کرده است. رایان برتراند از ساثهمپتون یکی از گزینه های مورد نظر روباه هاست.

اگر چیلول در دسترس نباشد، چلسی میتواند بر روی فولبک برزیلی پورتو حساب باز کند.آوردن تلس به استمفورد بریج حدود 40 میلیون یورو هزینه به همراه خواهد داشت و البته طرف پرتغالی هم با توجه نیاز به بودجه جدید در تابستان نسبت به این انتقال بی میل نیست. اگر این انتقال عملی شود پورتو باید 10 درصد از مبلغ لنتقال را به باشگاه سابق تلس، یعنی گالاتاسرای پرداخت کند. تلس در این فصل 10 گل زده و 9 پاس گل را به ثبت رسانده و قطعا گزینه جذابی برای تقویت تیم لمپارد خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید