نگاهی به آمار،ارقام، و جمال موسیالا استعداد اینده‌دار بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ هانسی فلیک ، سرمربی بایرن مونیخ در گفتگو با اسکای آلمان در مورد جمال موسیالا پیش از دیدار رفت لیگ قهرمانان باشگاهش ، گفت:🔻

“در چند هفته اخیر ، موقعیت‌های تازه‌ای برای او بوده است.” “یک قرارداد جدید … سپس تصمیم در مورد بازی در آلمان / انگلیس وجود داشت.”

. اول ، قرارداد جدید با بایرن، موسیالا و بایرن مونیخ هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده اند. اما نزدیک است موزیالا قراردادی پنج ساله چند میلیون دلاری در بایرن مونیخ امضا کند. در مورد تیم ملی؟ فلیک با لبخند بزرگی بر لب گفت:🔻

“شما مجبورید از خود او بپرسید.” نشانه‌ها میگوید موسیالا آینده خود و تیم ملی خود را در روزهای آینده اعلام خواهد کرد. روند فعلی حاکی از آن است که وی در تیم یوآخیم لو حضور خواهد داشت.

این می تواند به عنوان عناوین کافی برای هر جوان 17 ساله در یک شب فوق‌العاده باشد. اما هنوز در کاری انجام نشده است. پس از افت بایرن در بوندسلیگا در دو روز گذشته (3-3 مقابل بیله فلد و 1-2 مقابل فرانکفورت) ، فلیک تصمیم گرفت که موسیالا را بجای چوپو موتینگ در نقش توماس مولر بکار بگیرد. مولر پس از آزمایش کوید و مثبت بودن آن در قرنطینه است. .

این دومین شروع موسیالا در لیگ قهرمانان و شاید قوی ترین عملکرد او در مسابقات بود. بایرن در کل برتر بود. فقط 9 دقیقه لازم‌بود تا رابرت لواندوفسکی پس از یک اشتباه ماتئو موساچیو دروازه حریف را باز کرد. سپس در دقیقه 24 ، جمال موسیالا تاریخ خود را نوشت. لئون گورتزکا این بازیکن 17 ساله را در لبه محوطه جریمه صاحب توپ کرد و جمال با یک ضربه دروازه بان لاتزیو خوزه مانوئل رینا را شکست داد. این گل باعث شد موسیالیا جوانترین گلزن بایرن در لیگ قهرمانان یوفا و جوانترین انگلیسی یا آلمانی باشد که در این رقابتها گلزنی کرده است.

 

 

لئون گورتسکا ، هافبک بایرن پس از بازی گفت🔻

“امروز ، او از ابتدا از بودن در بازی خوشحال بود.” “همه ما سعی کردیم او را مجبور کنیم آزادانه بازی کند و زیاد نگران نباشد. من و کیمیمچ سعی کردیم از او محافظت کنیم و او هم خوب کار کرد.”

گورتسکا مانند سرمربی خود ، فلیک ، وقتی از او در مورد حرفه بین المللی اش سوال شد ، لبخند بر لب داشت. گورتسکا گفت:🔻

“امیدوارم که او آلمان را انتخاب کرده باشد.”

تماشای عملکرد این دو در خط هافبک باغث خوشحالی بسیاری از هواداران آلمان می‌شود. گورتسکا درست در پشت موسیالا بازی می کرد ، در واقع اطمینان میداد که موسیالا اجازه دارد با آزادی ایجاد شده و با اعتماد به نفس بازی کند. با یک توزیع توپ عالی توسط موسیالا ، حمله بایرن در طول 45 دقیقه اول در جریان بود. در دقیقه 42 ، لروی سانه یک ثانیه پس از تلاش انفرادی خارق العاده کینگزلی کومان گل زد. درست بعد از شروع نیمه دوم ، بایرن پس از آنکه سانه حرکت انفرادی انجام داد روی اشتباه دفاع یک گل به خودی زد .

در دقیقه 49 ، خواکین کورئا از دفاع غیرفعال بایرن استفاده کرد تا شاید یک بارقه امید به لاتزیو بدهد. علی رغم گل لاتزیو ، فلیک از عملکرد راضی بود. فلیك گفت🔻

“به طور كلی امروز همه انتظارات را برآورده كرده اند.” “ما توپ را در زمین بالا بردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. امروز خوشحالیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید