| | | | |

پلیس می خواهد بازی سویا-رم پشت در های بسته برگزار شود

پلیس ملی نامه ای را برای مسئولین دولت اسپانیا ارسال کرده است و در آن خواستار برگزاری بازی سویا مقابل آ.اس رم در لیگ اروپا پشت در های بسته شد.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت چاپ رم گزارش داده است که اتحادیه پلیس ملی خواستار انجام بازی در رامون سانچز پیسخوان، بدون حضور هواداران است. علت این درخواست نگرانی پلیس در تامین امنیت و سلامتی تماشاچیان و کادر پلیس در مقابل شیوع کرونا ویروس است که در ایتالیا و اسپانیا قربانی می گیرد. اورژانس ایتالیا پلیس اسپانیا را برای انجام اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه کارکنانش که به طور مستقیم با هواداران ایتالیایی در تماس هستند، تحت فشار قرار داده است.

کوریره دلو اسپورت اعلام کرده حدود 600 هوادار از ایتالیا برای تماشای بازی رفت راهی سویل خواهند شد و پلیس پیش از این درخواست کرده بود هر فرد باید با اقدامات ایمنی و پیشگیرانه به استادیوم بیاید تا منجر به شیوع احتمالی ویروس نشود. گزارش ها حاکی از این است که پلیس خواهان ضدعفونی تمامی یونیفرم ها و ون های پلیس به دست شرکت های متخصص است و دولت هم باید سلامتی و امنیت تمام مامورین پلیس را تضمین کند.

در ساعات اولیه امروز، بازی بارسلونا و ناپولی در نیوکمپ مورد ارزیابی قرار گرفت و اکنون نیز بازی در آندلس نیز پس از نامه نگاری های فراوان بین اورژانس و پلیس مورد بحث واقع شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید