سیمونه اینزاگی کالیاری
| | | |

سیمونه اینزاگی پس از پیروزی مقابل کالیاری ضمن تمجید از برادرش پیپو از نگرش بازیکنانش راضی بود

فوتبال724– سیمونه اینزاگی از پیروزی 2-0 لاتزیو مقابل کالیاری “تعجب نکرد” و برادرش پیپو اینزاگی در بنونتو را ستود.

مانوئل لازاری و چیرو ایموبیله در ورزشگاه کالیاری گلهای خود را به ثمر رساندند تا یک پیروزی در بازی ابتدایی سری آ کسب کنند.

سیمونه اینزاگی بعد از بازی با کالیاری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

من فکر می کنم مشکلات لاتزیو بعد از وقفه بازیهای به دلیل کروناویروس این بود که ما بازیکن کافی نداشتیم که بتواند هر دو روز یک بازی را پوشش دهد. ما هنوز مصدومیت داریم، اما حداقل من اکنون گزینه هایی دارم.

من خوشحالم که هر روز این بازیکنان را تمرین می دهم، زیرا آنها پیراهن و باشگاه را دوست دارند، آنها بسیار حرفه ای کار می کنند و بنابراین من از این پیروزی در یک مسابقه بسیار دشوار تعجب نمی کنم.

در همان زمان که سیمونه اینزاگی برنده بازی خود در برابر کالیاری بود، برادرش پیپو برای پیروزی 3-2 بنونتو در خارج از خانه در برابر سمپدوریا مبارزه می کرد.

همه ما راه خود را داریم. آنچه من فکر می کنم این است که اشتیاق ما به بازیکنان باعث می شود آنها می توانند میزان علاقه ما را درک کنند.

این برای والدین ما مشکل بود که بخواهند کدام بازی ها را تماشا کنند! به عنوان یک بازیکن، ممکن است در دوران حرفه ای من 100 گل زده باشم، و پیپو بیش از 300 گل، بنابراین آمار در مورد این امتیاز صحبت می کند.

حالا پیپو در باشگاهی است که بازیکنان مورد نظرش را به او می دهد، او بنونتو را به سری آ آورد و من فکر می کنم مدت طولانی اینجا خواهد بود.

از اینزاگی سوال شد که چرا هنوز قرارداد جدیدی با بیانکوچلستی امضا نکرده است.

من هنوز قراردادم را با لاتزیو تمدید نکرده ام زیرا رئیس ما در حال حاضر بسیار شلوغ است، با لاتزیو، سالرنیتانا، بازار نقل و انتقالات و تجارت خود. وقتی وقت داشتیم، می نشینیم و همه چیز را ارزیابی می کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید