|

مصاحبه خواندنی پلگرینی مالک سابق اینترمیلان: “کونته عالی است ، اما او باید آرام بماند” فروش ماتئوس بزرگ‌ترین اشتباه من بود

به گزارش فوتبال۷۲۴ روز دوشنبه ، ارنستو پلگرینی ، رئیس سابق اینترمیلان ، 80 سالگی خود را جشن می گیرد. در آستانه سالگرد ، او مصاحبه ای با نشریه گازتادلو اسپورت ایتالیا انجام داد.

پلگرینی خاطرات خود را تعریف می کند:

“در سال 1980 ، من به هیئت مدیره پیوستم و پس از 4 سال کل تیم را خریداری کردم و رئیس تیم مورد علاقه خود شدم.”

اولین خاطره شما از اینتر چیست؟

“سال 1954 بود. من برای تماشای بازی اینتر یوونتوس در استادیوم بودم ، اما به دلیل ازدحام هواداران زیاد چیزی ندیدم. آنها دید من را مسدود کردند. سپس به خودم گفتم که رئیس اینتر می شوم” اما این فقط یک رویا بود. “

درخشان ترین و فراموش نشدنی ترین پیروزی؟

“اینتر 2-1 ناپولی در سال 1989. این مسابقه اسکودتو را برای ما به ارمغان آورد.”

بزرگترین اشتباهی که به عنوان رئیس اینتر انجام دادید چیست؟

“فروش ماتیوس. تحلیلگران من قصد داشتند او را در پایان کارش بفروشند ، اما بعد از انتقال او 4-5 سال دیگر در بالاترین سطح بازی کرد.”

نظر شما درباره رئیس جدید چیست؟

“من هیچ توصیه ای برای استفان ندارم. من او را یک رئیس جدی ، آماده و مشتاق می دانم.

در مورد کونته چه می توانید بگویید؟

“او یک مربی عالی است. اما من 80 سال تجربه پشت سرم را دارم و به خودم اجازه می دهم به او مشاوره بدهم. او باید آرام و مشتاق باقی بماند. این همان چیزی است که او باید رختکن را پر کند.

آیا اریکسن می تواند برگکمپ جدید شود؟

“من نمی دانم که او (اریکسن) چه سختی هایی را تجربه می کند ، اما می دانم که برگکمپ قهرمان شد. او به ما کمک کرد تا جام یوفا را بدست آوریم و سپس بهترین بازیکن لیگ انگلیس شد.”

در مورد لوکاکو چطور؟

“بازیکن منحصر به فرد: قدرتمند ، فنی ، همیشه در تلاش برای گلهای خورده. و بعد از هر ارسال او به بالا نگاه می کند و از روی زمین عبور می کند. من این را دوست دارم.”

پس از ترک رقابت های اروپایی ، همه چیز متوجه اسکودتو می شود؟

“اینتر من ، پس از پیروزی در آلمان در مونیخ ,در خانه با جوزپه مآتزا از رقابت خارج شد. سپس ما اسکودتو را بردیم. امیدوارم تاریخ تکرار شود.”

نوشته‌های مشابه