| | | |

مورینیو در کنفرانس مصبوعاتی قبل از اولین بازی در اروپا: رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا شکست نخورد

فوتبال724– ژوزه مورینیو خود را برای بازی افتتاحیه لیگ اروپا مقابل شریف آماده می کند و تغییرات شگفت انگیزی در ترکیب اصلی دارد، اما “به پایان تلخ ادامه خواهد داد که ما نباختیم” در فینال مقابل سویا.

جالوروسی فصل گذشته در این تورنمنت تمام راه را طی کرد و قبل از شکست در ضربات پنالتی با سویا به تساوی 1-1 دست یافت که پس از آن مورینیو به دلیل توهین مکرر به داور محروم شد.

با شروع رقابت جدید، آقای خاص تأیید می کند که این حادثه ماهیت رزمی او را خدشه دار نکرده است.

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

این یک فصل متفاوت از فصل گذشته است، یک رقابت متفاوت.

من همچنین به پایان تلخ ادامه خواهم داد که در آن فینال در بوداپست شکست نخوردیم. هر بار که مردم در این مورد با من صحبت می کنند، به آنها می گویم که ما نباختیم.

با این اوصاف، امروز از صفر شروع می کنیم و هدف اول راهیابی به مرحله بعدی است. سال گذشته ما گروه را با شکست شروع کردیم و این مسائل پیچیده بود، باید از مرحله پلی آف عبور کنیم، بنابراین پیروزی در گروه بدیهی است مهم است.

رم شروع بدی در فصل سری آ با یک امتیاز از سه بازی داشت، اما با شکست دادن امپولی 7-0 در ورزشگاه المپیکو روز یکشنبه آن را جبران کرد.

از او پرسیده شد که آیا می توانیم فردا از ابتدا شاهد بازی آندره آ بلوتی و روملو لوکاکو با هم باشیم.

نمی خواهم بگویم فردا چه کسی بازی می کند. من می گویم ریک کارسدورپ، که می توانم فاش کنم، زیرا بدون کریس اسمالینگ، چهارمین مدافع ما زکی چلیک است و من باید یک مدافع روی نیمکت داشته باشم، بنابراین یورنته، مانچینی و اندیکا سه بازیکن عقب هستند.

من به شما نمی گویم چه کسی در خط حمله بازی می کند. اگر از من در سطح استراتژیک بپرسید، از نظر فلسفی ترجیح می دهم با دو مهاجم بازی کنم که یکی از آنها کمی خلاقیت بیشتری داشته باشد.

مورینیو اجازه داد که دروازه بان مایل سویلار به جای روی پاتریسیو بازی کند، اما مشتاق بود به این نکته اشاره کند که

به هیچ وجه انتقادی از روی پاتریسیو نیست. در واقع، اگر او مقابل امپولی خوب عمل نمی کرد، احتمالا روی پاتریسیو بازی می کرد.

شریف تیراسپول در سوپر لیگ مولداوی بازی می کند و نسبتا تازه وارد به فوتبال اروپا است.

ما به همه حریفان خود احترام می گذاریم. فراموش نکنید فصل گذشته به لودوگورتس باختیم و دو سال پیش در بازی‌ای که باید می‌بردیم با نتیجه 6-1 شکست خوردیم، بنابراین بازی خارج از خانه در اروپا هرگز آسان نیست.

تیم میزبان انگیزه بیشتری خواهد داشت و تماشاگران پشت سر آنها هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید