رسمی : ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان تا بعد از یورو ۲۰۲۴ شد

به گزارش فوتبال۷۲۴ فدراسیون فوتبال آلمان رسما اعلام کرده است که جولیان ناگلزمن جایگزین هانسی فلیک به عنوان سرمربی آلمان با قراردادی کوتاه مدت قبل از مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان خواهد شد.

 

ناگلزمن هنگام انتصاب به عنوان بوندستراینر جدید گفت:

 

🎙«ما یک رقابت قهرمانی اروپا در کشور خود داریم. این چیزی خاص است – چیزی که هر چند دهه یکبار اتفاق می افتد. من همه چیز را تابع این واقعیت هستم که یک تورنمنت عالی در یک کشور بزرگ برگزار کنیم. من تمایل زیادی برای پذیرش این چالش دارم. نمایش در دورتموند آغاز بود. ما سال آینده یک تیم قسم خورده خواهیم بود.»

 

 

رودی فولر، مدیر ورزشی DFB نیز در مورد انتصاب سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت:

 

🎙 “جولیان ناگلزمن کاندیدای مورد نظر ما به عنوان مربی ملی در ابتدای جستجو بود. او نه تنها یک متخصص مطلق فوتبال است، بلکه قبلاً در تمام ایستگاه های خود – در سال های بسیار جوان برای سرمربیگری – ثابت کرده است که می تواند یک تیم و کل محیط را مجذوب خود کند. آتش او برای فوتبال قابل توجه و مسری است – و همچنین با دو دستیار مربی‌اش بنیامین گلوک و ساندرو واگنر که اخیراً توانستم خودم انرژی فوق‌العاده‌شان را تجربه کنم. جولیان ناگلزمن، با ویژگی ها و شخصیت خود، به این واقعیت کمک خواهد کرد که همه ما در تابستان یک قهرمانی بزرگ اروپا را در کشور خودمان تجربه کنیم.

 

 

ناگلزمن بار دیگر جانشین فلیک شد که پس از نتایج ضعیف نه تنها در بازی های دوستانه بلکه در جام جهانی، جایی که آلمان در مرحله گروهی حذف شد، از سرمربیگری آلمان برکنار شد. اولین بازی سرمربی 36 ساله مقابل ایالات متحده در 14 اکتبر در هارتفورد (ایالات متحده) قبل از یک بازی دوستانه دیگر چند روز بعد مقابل مکزیک در فیلیدلفیا خواهد بود.

 

بایرن قرار است 1.5 میلیون یورو به ناگلزمن به عنوان غرامت پرداخت کند تا قرارداد او با این باشگاه را که با وجود اخراج او در اوایل سال جاری تا سال 2026 اعتبار داشت، قطع کند.

 

موضوعی که برای DFB وجود دارد این است که آنها اکنون اجتناب ناپذیری را به تعویق انداخته اند که یک بار دیگر باید روند تلاش برای یافتن یک گزینه دائمی پس از پایان یورو 2024 را طی کنند.

 

به طور گسترده شناخته شده است که DFB رویای داشتن یورگن کلوپ به عنوان سرمربی را در سر می پروراند، اما قرارداد او با لیورپول تا سال 2026 به پایان نمی رسد، بنابراین هرکسی که بعد از ناگلزمن هدایت این تیم را برعهده بگیرد، احتمالاً تا زمانی که کلوپ بتواند به خدمت گرفته شود، به عنوان یک توقف در نظر گرفته می شود..

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید