| |

مصاحبه جمال موسیالا با نشریه Sportschau درباره پیوستنش به مانشافت6

«من یک گفتگوی بسیار خوب و صادقانه با یواخیم لوو داشتم. ما شخصا در مونیخ ملاقات کردیم. در این جلسه، آقای لوو به من نشان داد مسیر بسیار روشنی در تیم ملی است.

آقای لوو و آقای بیرهف به من علاقه زیادی داشتند، می خواستند انگیزه های من را بفهمند و من را به عنوان یک شخص بشناسند. من از میزان آگاهی آنها تحت تاثیر قرار گرفتم. آقای لوو سبک بازی من و همچنین نقاط قوت و ضعف من را خیلی خوب و واضح آنالیز کرد.

او همچنین بهترین پست من را در خط هافبک تهاجمی در آینده می بیند و ویژگی های من را در آنجا ارزیابی می کند. بنابراین قطعا می گویم که آقای لوو آقای بیرهوف و بلکه همچنین هانسی فلیک و هم تیمی هایم در باشگاه بایرن مونیخ سهم مثبت و موثری در تصمیم من داشتند.

وقتی خواندم که سرژ گنبری مانوئل نویر و یوزوآ کیمیش علنا از من حمایت کردند و درباره من بسیار مثبت صحبت کردند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. من احترام زیادی برای دستاوردها و موفقیت های آنها در باشگاه بایرن و تیم ملی آلمان و برای شخصیت آنها قائلم.

مانوئل کاپیتان ما در بایرن و کاپیتان تیم ملی است. من می توانم هر روز چیزهای زیادی از کل تیم یاد بگیرم. یوزوآ، توماس، لوی و دیگران از من در این تیم استقبال کردند و شروع بازی من در تیم اصلی را خیلی راحت تر کردند.

اما همچنین باید بگویم که مربی من هانسی فلیک مرا تشویق كرد كه تصمیم خودم را بگیرم و می توانم در هر زمان با او درباره تیم ملی صحبت كنم. این پیشنهاد او همچنین به من نشان داد كه در حال حاضر در جای مناسب و تیم مناسب هستم.

Image

من بسیار خوشحالم که این تصمیم گرفته شده است. برای من این یک تصمیم احساسی بود و با اینکه مهم نبود که چه زمانی باید تصمیم می گرفتم، هرگز کار آسانی نبود. افتخار بزرگی است که دو تیم ملی فوتبال نسبت به عملکرد من اینقدر متقاعد شده اند. حالا من فقط منتظر و چشم انتظار آینده هستم.

مسابقات یورو در مونیخ مطمئنا یک رویای بزرگ خواهد بود و من هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد تا خودم را با نمایش خوب در نیم فصل دوم خوشایند و راضی سازم. بعلاوه، جام جهانی 2022 و یورو 2024 در آلمان قطعا از اهداف بسیار روشن من هستند.

Image

بعضی اوقات چشمانم را می بستم و اول باید می فهمیدم كه همه اتفاقات واقعیت جدید زندگی من است. آنچه كه الان برای من به واقعیت تبدیل شده مدتها رویایی بوده است كه از پنج سالگی به من انگیزه می داده است، حتی در فولدا [شهری در آلمان] در باشگاه تی اس وی لنرز TSV Lehnerz یا در انگلیس در چلسی. در پایان من فقط به احساسم گوش دادم. و احساسم اینست که این تصمیم اکنون صد در صد درست است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید