زین الدین زیدان بتیس
| | | | | |

مصاحبه زین الدین زیدان پیش از دیدار برگشت در مقابل لیورپول در آنفیلد

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لیورپول و رئال ‌مادرید در دیدار برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند. نتیجه دیدار رفت دو تیم ۳_۱به سود رئال مادرید به پایان رسید. زین الدین زیدان سرمربی رئالی ها پیش از دیدار برگشت پاسخگوی خبرنگاران بود.

زیدان درباره بازی 🔻

مطمئناً در بازی سختی‌هایی وجود خواهد داشت ، اما ما به آنچه انجام می دهیم ادامه خواهیم داد و می خواهیم خوب بازی کنیم.”
ما از ارزش مسابقه ای که فردا برگزار خواهیم کرد ، می دانیم. ما به عنوان یک تیم خوب دفاع می کنیم و حمله می کنیم. ما آماده هستیم.”

درباره وضعیت بازی 🔻

بازی بدون هوادار؟ در حال حاضر این وضعیت است ، در زمین ما نیز با حضور هواداران بازی نکردیم.”
ما اکنون به قهرمانی که می خواهیم بدست آوریم ، چه لیگ و چه لیگ قهرمانان ، فکر نمی کنیم. ما در مورد هر مسابقه ای که بازی خواهیم کرد ، فکر می کنیم ، آنچه در ذهن داریم فقط بازی فردا است.”
ما برای بردن به اینجا آمده ایم. ما به خستگی فکر نمی کنیم. ما در بازی رفت در مورد آن صحبت نکردیم و بعد از ال کلاسیکو در مورد آن صحبتی نکردیم. ما باید به این موارد عادت کنیم. ما آماده مسابقه فردا هستیم.
جنبه روحی و جسمی ما فوق العاده است. حال ما خوب است. آنچه می خواهیم این است که یک بازی عالی انجام دهیم زیرا می خواهیم به دور بعد صعود کنیم. ما برای پیروزی تلاش می کنیم و آماده هستیم.”
در شرایط دشوار ، این تیم همیشه شخصیت خود را نشان می دهد. ما در این مسابقه با ما بازی خواهیم کرد و به یک مسابقه عالی فکر خواهیم کرد ، چیزی بیشتر از این.”

درباره بازی 🔻

من در مورد برنامه مسابقه زیاد صحبت کردم. ما می دانیم که این کار پیچیده است ، اما این یک فصل نادر است. ما نمی توانیم واقعیت را تغییر دهیم ، بنابراین کاری که باید انجام دهیم بهبودی خود است. ما همچنان ادامه خواهیم داد.

درباره والورده 🔻

والورده بهبود یافته است. او 100٪ در تیم خواهد بود و فردا خواهیم دید که او بازی می کند یا نه.”

کلوپ برای رئال مادرید مناسب است؟🔻

من نمی دانم او برای رئال مادرید مناسب خواهد بود یا خیر ، اما او اکنون مربی لیورپول است و من مربی رئال مادرید هستم.”

دربازه ادریوزولا 🔻

اودریوزولا در این فصل چند دقیقه بازی کرد ، اما وقتی وارد ال کلاسیکو شد عملکرد خوبی ارائه داد. او با ما است و فردا خواهیم دید که چه کار خواهیم کرد.”

 

حرف آخر 🔻

بازی فردا یکی از بازی هایی است که بستگی زیادی به ما دارد. بازی فردا به ما اجازه می دهد تا به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. ما باید هرچه داریم انجام بدهیم ، مصدوم داریم اما تحت تأثیر قرار نخواهیم گرفت ، ادامه خواهیم داد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید