| | | |

کونته: دربی ایتالیا همیشه مهم بوده است

آنتونیو کنته اطمینان داد که تیمش با وجود ویروس کرونا و بازی پشت درهای بسته، کاملا آماده است.

“این بازی همیشه حساس بوده است اما اکنون جدال دو تیم برای رسیدن به صدر جدول نیز مطرح است.”

بازی در روز یکشنبه ساعت 23:15 به وقت ایران پشت درهای بسته برگزار می شود.

کونته به تلویزیون اینتر گفت:

“با اینکه این شرایط و تغییر برنامه ها برای ما آسان نبود ولی ما آماده این بازی هستیم.”

“همان طور که من به بازیکنانم گفتم، ما باید در این شرایط سریعا سازگار شویم و به سختی کار کنیم. بازیکنانم خارق العاده و آماده فداکاری هستند. میخواهیم نوار پیروزیمان را ادامه دهیم تا به صدر جدول برسیم.”

قرار بود دربی ایتالیا هفته پیش برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و تصمیم گرفته شد تا پشت درهای بسته برگزار شود.

“به نظرم تماشاگران برای جنین بازی های حساسی می توانند مهم و تاثیر گذار باشند اما به هر حال حفظ سلامت و امنیت شهروندان ایتالیا در درجه اول اهمیت دارد و ما نیز باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم.”

وی افزود:

“این یک وضعیت دشوار است، ما نیز خانواده داریم و نمی توانیم نسبت به این اتفاقات بی تفاوت باشیم، ولی مسئولان برگزاری مسابقات باید تاریخ دقیق بازی ها را از پیش تعیین کنند.”

یوونتوس تلاش کرد که این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود اما با شیوع گسترده ویروس مسئولان تصمیم گرفتند مسابقات پشت درهای بسته انجام شود.

این بدان معنا است که کونته، برای اولین بار در سکوت و بدون حضور تماشاگران به عنوان حریف به تورین می آید.

کنته گفت:

” می دانیم این جزئیات می تواند در نتیجه بازی تاثیر مهمی داشته باشد، یوونتوس بسیار قدرتمند و مورد احترام ما است و ما نیز تلاش می کنیم که به قدرت و جایگاه آن ها در جدول برسیم.”

یوونتوس و اینتر در تابستان گذشته بر سر توافق با روملو لوکاکو با هم به رقابت پرداختند و سر انجام نراتزوری ها او را از منچستر یونایتد ربودند.

“فقط تاثیر من نیست، خود روملو در پیشرفتش تاثیر بسزایی دارد. او الگوی تیم است زیرا برای موفقیت خودش و تیم تلاش و از خودگذشتگی زیادی دارد، من از عملکرد او بسیار خوشحالم و فراموش نکنیم که تمام تیم هم برای موفقیت او تلاش می کنند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید