اوپامکانو در مصاحبه با نشریه «فوت مرکاتو» فرانسه با شایعات انتقالش به آرسنال دامن زد

مدافع تیم آر بی لایپزیک دایوت اپامکانو با بیان اینکه در انتهای فصل پیشنهادهایش را بررسی می‌کند به شایعات مربوط به خروجش از این تیم دامن زد.

تیم آرسنال با توجه به نیاز حیاتی به مدافع میانی، نام این بازیکن 21 ساله فرانسوی را در صدر لیست اهداف خرید خود در تابستان پیش رو قرار داده است. آرسنال در تابستان گذشته به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن آینده دار بود اما تیم آلمانی پیشنهاد 55 میلیون یورویی آرسنال را رد کرد. نشریه فوت مرکاتو گزارشی مبنی بر احتمال بالای جدایی این مدافع ارزشمند در تابستان امسال از تیم آلمانی ارائه کرده است. وی در مصاحبه با این نشریه می‌گوید

من اینجا در آر بی لایپزیک احساس خوبی دارم و روابط خوبی باهم تیمی هایم دارم. در حال حاضر با این تیم تا سال 2021 قرارداد دارم و با تمام توانم در تمرین‌ها و بازی‌های پیش رو شرکت می‌کنم. می‌دانم تیم‌هایی برای به خدمت گرفتنم تلاش می‌کند و در تابستان با مدیر برنامه هایم در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

اوپامکانو از سه فصل پیش در لایپزیک توپ می‌زند و در حال حاضر نام وی به عنوان یکی از بهترین مدافعین وسط فوتبال اروپا مطرح است. مدت‌هاست که خلا یک مدافع مستحکم درترکیب آرسنال احساس می‌شود و این تیم با به خدمت گرفتن قرضی پابلو ماری، مدافع 26 ساله اسپانیایی تیم فلامینگو برزیل در پنجره نقل و انتقالات زمستان به دنبال برطرف کردن این نیاز اساسی خود است. ماری اولین بازی خود را برای آرسنال در مقابل برنموث در جام حذفی انجام داد که با برتری دو گله تیمش همراه بود. آرسنال در ادامه فصل به بررسی عملکرد این بازیکن می‌پردازد تا مشخص شود این بازیکن توانایی کافی برای برطرف کردن ضعف آرسنال در این پست را دارد، یا نه؟

مدیر آرسنال نگاه خوش بینانه‌ای به بازی این بازیکن دارد و می‌گوید

با توجه به دوری دو و نیم ماهه مارین از شرایط بازی، عملکرد نسبتا خوبی از اون در بازی گذشته دیدیم.

مدیران آرسنال تا پایان فصل فرصت دارند که با بررسی عملکرد این بازیکن تصمیم نهایی خود برای خرید بازیکن در این پست را بگیرند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید