| | |

آلبا : سوت های دقیقه 15 به بارسلونا کمکی نمی کند

جوردی آلبا بعد از پایان بازی دیشب مقابل رئال سوسیداد گفت:

بارسلونا در حد استانداردهای بالای خود بازی نمی کند. اما او به جمعیتی که در استادیوم نیوکمپ باعث برهم زدن صبر تیم می شوند، واکنش نشان داد.

دفاع چپ بارسلونا، قبل از این که بفهمد گل او به دلیل آفساید رد شده است،با انگشتان روی گوش های خود مقابل طرفداران بارسا جشن گرفت.

آلبا خطاب به هواداران گفت:

هیچکس دوست ندارد در مقابل شما قرار بگیرد مخصوصا وقتی که در استادیوم خانگی هستید. من به همه احترام می گذارم اما آنها احترامی برایم قائل نیستند. هیچکس حتی برای لحظه ای نمی خواهد بد بازی کند اما آن سوت ها در دقیقه 15 بازی، زمانی که بازی صفر- صفر بود، هیچ کمکی به من نکرد. من به هواداران بارسا احترام زیادی می گذارم. آنها هنوز هم از ما بعد باخت های ما در لیگ قهرمانان اروپا حمایت می کنند.

جوردی آلبا ادامه داد:

وقتی کارها به خوبی پیش نمی رود وضعیت سخت میشود اما ما باید با آن سر کنیم. ما باید از لحاظ روحی و روانی قوی باشیم تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

کمک مربی بارسلونا، ادر سارابیا، هفته پیش در مورد نتیجه الکلاسیکو از بازیکنان انتقاد کرده بود. اما آلبا از او دفاع کرد:

مدافع بارسلونا افزود:

این اتفاق شبیه این بود که او کسی را کشته است. او تجربه زیادی در فوتبال دارد. نظراتی که او می دهد از عادی ترین نظرات در دنیاست. اگر من جای او بودم شاید همان کار یا بدتر از آن را انجام می دادم. هیچکس آرامش ما را بر هم نزد و هیچی ما را اذیت نکرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید