| |

زیدان بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است. والورده: ما متحد هستیم . بنزما: مسابقه دشوار و نتیجه مطلوب،من آماده هستم .مصاحبه تیم رئال مادرید بعد از پیروزی برابر اتلتیک

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئال‌مادرید در بازی دیشب با اتلتیک بیلبائو روبرو شد و در یک بازی رو به جلپ توانست سه امتیاز لازی را کسب کند

بعد از مسابقه زین‌الدین‌زیدان و بازیکنان به سوالاتی پاسخ دادند

 

زیدان 🔻

از دست دادن یک بازیکن اتلتیک برای ما هزینه داشت ، ما بعد از آن خیلی عجول بودیم باید صبورتر می‌بودیم.”

زیدان دربازه بنزما 🔻

“برای من ، بنزما بهترین است. امروز او با انجام یک بازی عالی دو گل به ثمر رساند.””برای من ، بنزما بهترین مهاجم فرانسوی تاریخ است و او این را نشان می دهد. بیش از 500 بازی با رئال مادرید ، گل های او ، رکوردش گویای این مسئله است.

زیدان درباره پیروزی 🔻

“ما این واقعیت که بازیکن دیگری وجود دارد را به خوبی توضیح نمی دهیم. ما پیروز شدیم . در پایان ، این یک پیروزی خوب است ، ما لیاقت آن را داریم. شما باید از بازی اتلتیک قدردانی کنید ، آنها خوب بازی کردند و آنها” تا آخر اعتقاد داشتند.

زیدان درباره وابستگی به بنزما 🔻

من به همه بازیکنان وابسته هستم ، بازی های زیادی وجود دارد. من می فهمم که بازیکنانی هستند که می خواهند بیشتر بازی کنند. درجه مشارکت بازیکنان در همه یکسان است.”

زیدان دربازه فشردگی تقویم بازی‌ها🔻

این چهارمین بازی در یک هفته است ، وقتی بیش از یک بازیکن در یک موقعیت داریم ، کار راحت تر خواهد بود ، اما امروز پیچیده شده است ، سطح ما بالا می رود ، یک پیروزی خوب و سه امتیاز کسب کردیم.

 

زیدان درباره ده نفره شدن اتلتیک 🔻

بازی در برابر 10 بازیکن هزینه زیادی برای ما داشت ، اگر آنها با 11 بازیکن بازی می کردند این کار آسانتر می شد اما از دست دادن یک بازیکن باعث شد ما بیشتر عجله کنیم اما مهم رسیدن به چهارمین پیروزی پیاپی است.

زیدان درباره وضعیت تیم🔻

اوضاع کم کم پیش می رود ، بنزما در حال حاضر کارهای زیادی را انجام می دهد ، به همین دلیل من او را دوست دارم ، او با همه ارتباط برقرار می کند ، به کسانی که در کنارش هستند مشاوره و راهنمایی می دهد و امروز دو گل به ثمر رساند.

زیدان درباره پیروزی 🔻

ما رنج کشیدیم ، و برای رسیدن به پیروزی ها باید سخت کار میکردیم ، ما
سه بازی خوب داشتیم و امروز با مشکل روبرو شدیم ، باید از پیروزی و سه امتیاز در خانه خوشحال باشیم.

 

والورده ‌در پایان بازی گفت 🔻

ما متحد هستیم ، با کار گروهی نیز برنده می‌شویم
شروع مسابقه باید خوب بود ، اما برای ما سخت بود ، اما ما توانستیم مسابقه را کامل کنیم و برنده شویم.
آنها خوب دفاع کردند اما ما مجبور شدیم در‌نقاط ضعف زمین خوب دفاع کنیم ، در نیمه دوم موفق شدیم همه اینها را اصلاح کنیم.

 

کریم بنزما:

“این یک مسابقه دشوار مقابل تیم خوب بود و ما همه چیز را در زمین ارائه دادیم. ما می خواهیم در هر مسابقه به همین ترتیب ادامه دهیم و سه امتیاز به امتیازات خود اضافه کنیم. نکته اصلی صبر است و این همان چیزی است که ما را در هر مسابقه قدرتمند می کند.”

کریم بنزما درباره وضعیتش 🔻

“از نظر جسمی وضعیت خوبی داریم ، در بهترین باشگاه جهان هستیم و باید هر روز کار کنیم. آخرین گلی که به ثمر رساندم فوق العاده بود و من عاشق بازی در زمین هستم و همیشه دوست دارم به تیم کمک کنم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید