مصاحبه تونی کروس هافبک المانی تیم رئال مادرید با تم تبلیغ برای آدیداس ❗️

به گزارش فوتبال۷۲۴ تونی کروس هافبک المانی تیم رئال مادرید بعد از شکست تیم مقابل تیم اف‌سی‌شریف درباره خود شو وضعیت تیم صحبت کرد

 

تونی کروس 🔻

7-8 سال پیش بازی با این کفش های مناسب را برای من شروع کردند ، آنها سفید هستند و من سفید را دوست دارم و مواد آن عالی است و چیز دیگری نمی خواهم. من می خواهم از آدیداس تشکر کنم که هنوز آن را فقط برای من می سازند ، من خیلی راحت هستم. حقیقت این است که کمی خاص است ، من هرگز بازیکن رئال مادرید دیگری ندیده ام که کفش هایش را هر روز تمیز کرده و به این شکل آماده کند. کفش های من برای من مهمترین چیز در زمین است.

 

آیا ناراحت هستید که مردم می خواهند سه نفره هافبک کاسمیرو-کروس-مودریچ را تغییر دهند؟🔻

 

خوب من مجبور نیستم بگویم که ما در حرفه خود چه کار کرده ایم ، همچنین در فصل گذشته. ما هنوز می توانیم در سطح عالی بازی کنیم.

کروس درباره امباپه 🔻

 

بدون امباپه اینجا. من فکر می کنم ما خوب هستیم و نظر من در آینده تغییر نکرده است ، او باید بهترین بازیکن مادرید باشد و قطعاً یکی از آنها است.
امباپه بازیکن بسیار خاصی است ، من گفتم دوست دارم بازیکنی مثل او بیاید اما اگر او نیاید ما تیم خوبی داریم. بگذارید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد اما من تصمیم گیرنده این نیستم. کیفیت آن تغییر نکرده است. او بازیکن خوبی است و چیزی که ما می دانیم این است که رئال مادرید می خواست او را جذب کند اما در نهایت موفق نشدند.

 

تونی کروس 🔻

من چیزی را به خاطر می آورم که زیدان دو سال پیش در 29 سالگی به من گفت و ما قبلاً سه لیگ قهرمانان را با هم فتح کرده ایم. او گفت که از تجربه خود به عنوان بازیکن استفادع کن و بهترین زمان از 30 یا 31 سالگی بوده و بهترین زمان بوده است.

 

درباره تفاوت زیدان و آنجلوتی 🔻

 

اظهارنظر در این مورد کمی دشوار است. بله ، تفاوت وجود دارد اما می توانم بگویم که من و آنچلوتی هنوز خیلی خوب هستیم.

تغییر در سبک آنچلوتی🔻

 

من در سال 2014 رابطه بسیار خوبی با او داشتم. هنوز بازیهای زیادی با او انجام نداده ام (پس از بازگشت او به عنوان مربی) بنابراین نمی توانم دقیقا بگویم که آیا آنچلوتی تا این حد تغییر کرده است چرا که من هیچ تجربه ای نداشتم. هنوز بحث های زیادی با او انجام شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید