میلان یوویچ
| | | | |

میلان مذاکرات رسمی برای خرید یوویچ را آغاز کرد

فوتبال724– طبق گزارش ها، میلان در تماس با رئال مادرید است و آماده سرمایه گذاری 40 میلیون یورو برای امضای قرارداد با لوکا یوویچ در تابستان امسال است، اما این بدان معنی است که زلاتان ابراهیموویچ در میلانو باقی نخواهد ماند.

این مهاجم 22 ساله تابستان گذشته از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید نقل مکان کرد و لوس بلانکوس 60 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن وی پرداخت کرد، اما او برای جا افتادن در سانتیاگو برنابئو خیلی سخت تلاش کرده است.

کالچیو مرکاتو ادعا می کند که میلان می تواند این بازیکن را جذب کند و می نویسد که روسونری ها آماده هستند تا مبلغی نزدیک به 40 میلیون یورو سرمایه گذاری کنند تا ملی پوش صربستانی را به سن سیرو بیاورد.

در این گزارش آمده است که این باشگاه از قرارداد دو ساله قرضی با تعهد اجباری به خرید این بازیکن صرف نظر نکرده است و مذاکره برای ایوان گازیدیس مدیرعامل کاملاً پیچیده است.

ناپولی همچنین با یوویچ در ارتباط است و میلان می بایست برای امضای قرارداد با او بجنگد، در حالی که توافق با یوویچ می تواند مانع تمدید قرارداد ابراهیموویچ کهنه سرباز میلان شود.

میلان با رئال مادرید و نماینده بازیکن فالی رمضانی در تماس است تا بداند چقدر لوس بلانکوس درخواست می کند تا به بازیکن اجازه دهد برای سومین فصل متوالی تغییر باشگاه دهد.

بعد از بازگشت با قراداد قرضی از بنفیکا، فصل گذشته در 32 بازی بوندسلیگا 17 گل به ثمر رساند و به او کمک کرد تا بتواند یه پایتخت اسپانیا نقل مکان کند.

اما پس از تنها دو گل در 24 بازی، با شروع چهار بازی در لالیگا زیر نظر زین الدین زیدان، او می تواند با کاهش قیمت مادرید را ترک کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید