پودولسکی
| | | |

پودولسکی : من نمی خواستم آرسنال را ترک کنم ولی ونگر مجبورم کرد

فوتبال724– لوکاس پودولسکی مهاجم سابق آرسنال می گوید که نمی خواسته این باشگاه را ترک کند، اما می دانست که وی باید اینکار را انجام دهد.

مهاجم آلمانی سه سال را با توپچی ها گذراند و او می گوید که وی قصد داشت این مدت بیشتر باشد.

شما خوشحال نیستید زیرا بازی نمی کنید و شاید مربی خوشحال نباشد زیرا شما آنطور که می خواهد بازی نمی کنید، شاید او بازیکن دیگری را بالاتر از شما در تیم دارد.

من نمی دانم. من چند بازی را خیلی خوب بازی کردم، گل زدم یا خوب بازی کردم ولی بازی بعدی دوباره روی نیمکت نشسته بودم. به همین دلیل من فکر کردم که باید این وضعیت را تغییر دهم.

من فکر می کردم که برای آرسنال آماده هستم، فکر می کردم برای شروع در ترکیب اصلی آماده هستم یا حداقل زودتر می‌توانم به زمین بروم اما چنین نبود.

به هر دلیلی گاهی اوقات این مورد در فوتبال و ورزش اتفاق می افتد، به همین دلیل تصمیم گرفتم از آرسنال بروم. این زندگی است، این ورزش است، من نمی خواستم اما مجبور شدم چون می خواستم فوتبال بازی کنم. می خواستم باشم و در زمین زندگی کنم. اما دوست داشتم چند سال دیگر در آرسنال بمانم زیرا در آنجا احساس خیلی خوبی داشتم.

تیم، چیزهای اطراف تیم و همه افراد در این باشگاه بسیار دوستانه بودند و مانند یک خانواده. هواداران عالی، شهر عالی، ورزشگاه، همه چیز عالی بود و من واقعاً از آن لذت بردم اما در آخر مجبور به ترک آن شدم.

من در مورد وضعیتم با آرسن صحبت هایی داشتم و به او گفتم، “من می خواهم بازی کنم، می خواهم زودتر به زمین بیایم. البته او مربی بود، او باید تصمیم می‌گرفت. او نمی توانست به من قولی بدهد یا همیشه تضمین بازی بدهد. هیچ مربی به شما چنین چیزی نمی دهد. بنابراین من تصمیم گرفتم که خودم رو به جلو بروم.

پودولسکی در مجموع 82 بازی برای آرسنال انجام داد و ۳۱ گل بثمر رساند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید