| | | | |

کلوپ: تاثیر جو آنفیلد بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که من فکر می‌کردم

کلوپ از وضعیت مصدومان تیمش برای بازی های آتی می‌گوید.

امروز ( شنبه ) از ساعت 16:00 به وقت تهران، قرمزها باید در آنفیلد به مصاف بورنموث بروند و کلوپ از مصدومان تیم برای بازی امروز و بازی روز چهارشنبه مقابل اتلتیکومادرید می‌گوید.

به گزارش Liverpoolecho، کنفرانس مطبوعاتی کلوپ پیش از دیدار با بورنموث به شرح زیر است:

درباره مصدومان تیم برای بازی با اتلتیکو و بورنموث

هندرسون برای بازی با اتلتیکو شانس بازی دارد اما برای بازی با بورنموث در دسترس نیست. وضعیت ژردان شکیری هنوز مشخص نیست. آلیسون در دو بازی آینده حضور نخواهد داشت. قبل از بازی با چلسی، مشکل کوچکی برای او پیش آمد. فکر می‌کردیم جدی نباشد و در کل هم قرار نبود مقابل چلسی بازی کند. نمی‌خواستیم هیچ ریسکی انجام بدهیم، بنابراین حتی از او روی نیمکت استفاده نکردیم. در اسکن روز بعد، مشکلی پیدا شد. بنابر این تا هفته بعد غایب خواهد بود و بعد از این مدت وضعیت او را دوباره مورد بررسی قرار خواهیم داد. این یک مشکل جزئی در ناحیه مفصل ران پای او است. صد درصد پس از تعطیلات ملی دوباره آماده خواهد بود.

درباره وضعیت فعلی تیم

کسب پیروزی به شما اعتماد به نفس می دهد، باختن این اعتماد به نفس را از بین می برد که چنین چیزی طبیعی است و جای تعجبی ندارد. حس یک بار باختن شبیه به حس دو بار باختن است و تفاوتی میان این دو وجود ندارد، مهم نحوه بازگشت شما به مسیر درست است. شما می توانید این کار (بازگشت به مسیر درست) را با سخت‌کوشی انجام دهید. ما باید بجنگیم تا به مسیر درست بازگردیم، ما باید به عنوان یک تیم این کار را انجام دهیم.

در مورد رقیبانی که سبک دفاعی دارند

اینگونه بازی کردن حریفان در برابر ما چیز تازه‌ای نیست، همیشه همینطور بوده است، یک ساختار دفاعی مستحکم و استفاده از ضد حملات همراه با استفاده از ضربات آزاد، این کاری است که حریفان در برابر ما انجام می دهند. بورنموث از این نظر خطرناک است بنابراین باید به طور 100 درصدی تمرکز خود را حفظ کنیم. ما باید فوتبال بازی کنیم، در صورت لزوم از توپ های بلند استفاده کنیم، فضاسازی کنیم و از فضایی که ایجاد کردیم، محافظت کنیم. فردا اگر ببازیم یا پیروز شویم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. این (فوتبال بازی کردن) تنها کاری است که ما باید انجام دهیم.

درباره تاثیر ویروس کرونا در مسابقات

آنچه که من می دانم این است که پاسخ من تغییری نخواهد کرد. البته ما اطلاعاتی را دریافت می کنیم اما همه ما به عنوان یک شخص و انسان، اخبار را پیگیری می‌کنیم. ما به آنچه که اتحادیه ابلاغ کرده است اطمینان می کنیم و این کاری است که ما انجام می دهیم: دست دادن ممنوع، خوش و بش کردن ممنوع! جدای از این ها، ما باید کارهای عادی خود را انجام دهیم. افرادی که دانش بیشتری دارند، راه حل هایی را پیدا می کنند و اگر تصمیمی را اتخاذ کنند، ما به اینکه تصمیمات آن ها درست است، اعتماد می کنیم و از آنچه که می گویند اطاعت می کنیم.

تاثیر جو آنفیلد بر روند بازی

تاثیر جو آنفیلد بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردم اما من این موضوع را اندکی پیش فهمیدم. این احساس را نداریم که در 22 بازی اخیر خانگی خود پیروز شده‌ایم. ما هر اتفاقی که برای‌مان رقم بخورد را نادیده نمی گیریم، فقط باید جو ترسناکی را در زمین خودمان ایجاد کنیم و از آن استفاده کنیم. همه برای انجام این کار نیاز به طرز تفکر درستی دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید