آ اس
| | | | |

آ اس : بارسلونا، پیانیچ و یوونتوس همه منتظر آرتور ملو هستند

فوتبال724– روزنامه اسپانیایی آ اس می گوید، میرالم پیانیچ هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا است، اما آنها باید آرتور ملو را مجاب کنند که یوونتوس را نیز بپذیرد.

گزارشات مبادله پیانیچ – آرتور اکنون یک هفته است که در رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی در حال چرخش است، و اگر سر سختی هافبک برزیلی نبود، این معامله تا امروز عملی شده بود.

آرتور حتی بیانیه ای را منتشر کرد و اطمینان داد که می خواهد در نیوکمپ بماند و گزینه دیگری را در نظر نخواهد گرفت.

با این حال، امروز آ اس گزارش کرده است که آخرین فرصت پیانیچ برای پوشیدن پیراهن بلوگرانا است و آنها مشتاقانه از چشم انداز حضور او برای تقویت خط میانی خود استقبال می کنند.

این اولین بار نیست که ستاره بوسنیایی به بارسلونا نزدیک شده است، زیرا او همچنین در سال 2016 توسط لوئیز انریکه مربی سابق خود در رم هدف قرار گرفته بود.

با توجه به اینکه بارسا چهره ای باتجربه را دنبال می کند و یووه در جستجوی استعدادی سطح بالا است، آ اس اظهار داشت که “علایق آنها همگرا است.”

بنابراین ، این یک حمله دو طرفه به آرتور است که نظر خود را تغییر دهد، با پیشنهاد یوونتوس برای بازی کردن دائم در ترکیب اصلی و تذکر بارسلونا که این موضوع را روشن کرد که در صورت ماندن، او زمان بازی زیادی به دست نخواهد آورد و نیمکت نشین خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید