| |

آلیانتس آره نا بمناسبت روز اروپا امشب (9 می) نورافشانی می شود

بیش از 60 سال اتحادیه اروپا برای ثبات و صلح در قاره اروپا ایستاده است. برای گرامیداشت این اتحاد و ایستادگی بی نظیر تاریخی، هر ساله در 9 می، روز اروپا جشن گرفته می شود.

همچنین امسال آلیانز آرنا به جشن ها می پیوندد و روز یکشنبه از ساعت 8 تا 10 شب به رنگ های اتحادیه اروپا خواهد درخشید. اینکار یک نماد بسیار ویژه و کاملا مشهود برای یک اروپای مشترک تعیین می کند.

نورافشانی ویژه از ساعت 8 شب تا 10 شب

در مونیخ، در ناحیه فروتمانینگ، بزرگراه A9 رنگ های آبی و زرد شباهنگام  9 می قابل مشاهده هستند. آنها یادآور سخنرانی پاریس هستند که رابرت شومان در سال 1950 ایراد کرد. وزیر خارجه وقت فرانسه با سخنان خود سنگ بنای اتحادیه اروپا را که امروز شامل 27 کشور است، قرار داد.

بایرن مونیخ با ایده اروپایی زندگی می کند – و ورزشگاه خانگی برنده سه گانه نماد انسجام یورو 2020 در این قاره است.

در تابستان، آلیانتس آرنا می تواند میزبانی پرافتخار باشد: این بخشی از اولین مسابقات قهرمانی پان اروپایی در تاریخ مسابقات است. در ماه ژوئن، سه مسابقه دور مقدماتی و گروهی تیم ملی آلمان مقابل قهرمان جهان فرانسه، فرانسه (15 ژوئن)، مدافع عنوان قهرمانی دور قبل یورو پرتغال (19 ژوئن) و مجارستان (23 ژوئن) در مونیخ برگزار می شود. علاوه بر این، این مسابقات یک بار دیگر برای یک بازی مرحله یک چهارم نهایی (2 جولای) در یکی از زیباترین استادیوم های جهان متوقف خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید