| | |

مصاحبه هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل تیم بوروسیادورتموند و مسئول لیگ آلمان

فوتبال۷۲۴ – هانس یواخیم واتسکه مدیر تیم بوروسیا دورتموند آلمان و مسئول لیگ آلمان درباره شکست فصل اخیر دورتموند در‌کورس قهرمانی و وضعیت این تیم صحبت میکند

 

او در‌جدیدترین مصاحبه خود به این موارد و همچنین عدم دسترسی به سینی قهرمانی بوندسلیگا در فصل قبل صحبت می‌کند

 

🎙از دست دادن لیگ ضربه سختی به من زد. اعتراف می کنم که نسبت به بوروسیا دورتموند بسیار هیجان زده و جاه طلب هستم. دو هفته به پایان و از دست دادن قهرمانی لیگ از باخت فینال ومبلی 2013 در لیگ قهرمانان اروپا بدتر بود، اما ناامیدی تمام شده است. اکنون من با خوش بینی به جلو نگاه می کنم.”

“قبل از بازی احساس می کردم که همه چیز انجام شده است. به سمت استادیوم رانندگی کردم و فکر می کردم که شانس زیادی برای برنده شدن وجود دارد. مانند همه هواداران دورتموند، من هم سال ها آرزوی کسب عنوان قهرمانی را داشتم.”

 

 

واتسکه درباره اختلاف بین دو تیم گفت :

 

🎙 تفاوت بین دورتموند و بایرن در حال افزایش است. در سال 2012 تفاوت 40 میلیون یورو در بودجه دستمزدها بود، اکنون شاید 150 یا 200 میلیون باشد، اگرچه از نظر اقتصادی خوب پیشرفت کرده ایم، تفاوت 40 میلیون دستمزد را می توان با دو یا سه تصمیم جبران کرد.البته سه تصمیم مدیریتی واقعاً خوب.» اما اختلاف 150 تا 200 ممکن نیست.

 

– شما سوله را به خدمت گرفتید و حالا مارسل سابیتزر، دورتموند با جذب بازیکنان بایرن بهتر خواهد شد؟ واتسکه گفت:

 

🎙 “خیلی ساده است، بوروسیا دورتموند نمی تواند یک بازیکن بایرن را بپذیرد که به تازگی فصل خود را در آنجا بازی کرده است. شاید منچسترسیتی بتواند این کار را انجام دهد، اما برای ما این موضوع مهم تر است. درباره سوله او در فرم بسیار خوبی است.

 

آیا دورتموند برای قهرمانی آماده است؟واتسکه :

 

🎙 “ما خواهیم دید. بایرن همیشه در موقعیت و شانس قهرمانی است، ما باید از آنها عبور کنیم. در سال 2019 ما نسبتا نزدیک بودیم و امسال با تفاضل گل دوم شدیم. به نظر می رسد که ثبات بیشتری پیدا کرده ایم.”

 

آیا به این حسادت می کنید که بایرن می تواند 100 میلیون یورو برای هری کین خرج کند؟ واتسکه :

 

🎙 “نه. من ویژگی های بدی دارم اما حسادت در میان آنها نیست. من از یک گذشته با فروتنی و سختی می آیم، سال ها پیش در روستای کوچکمان یک پیمانکار ناگهان مرسدس کلاس S را سوار شد. من با تحسین به آن نگاه کردم، او به من اجازه دادند سوار شوم. اما من هرگز حسادت نکردم، به عنوان مسئول لیگ باید بگویم که این انتقال خوب خواهد بود.

 

برای بایرن مونیخ یک پروژه موفق را تصور میکنید؟ واتسکه

 

🎙 من واقعاً نمی توانم قضاوت کنم چون از 6 سال پیش هیچ رابطه مستقیمی با توماس نداشتم، قطعاً تغییر کردیم و پیشرفت کردیم. برای من واضح بود که او در نهایت به بایرن مونیخ خواهد رفت، حتی زمانی که ما در بروسیا دورتموند بودیم. من احساس کردم که بایرن خواسته قلبی اوست. او یک آپارتمان در مونیخ دارد و اهل بایرن است، بنابراین تخیل زیادی لازم نیست.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید