| | | | | | |

پیولی بعد از تساوی با نیوکاسل : من از عملکرد بسیار راضی هستم، ما آنچه را که آماده کرده بودیم انجام دادیم

فوتبال724- استفانو پیولی اصرار دارد که از عملکرد میلان مقابل نیوکاسل یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا “بسیار راضی” است، اما اعتراف می کند که حتی او نیز از ضربه پاشنه عقب رافائل لیائو گیج شده بود و به روزرسانی هایی درباره مصدومیت مایک منیان و روبن لوفتوس چیک ارائه می دهد.

روسونری با 25 شوت به طور مداوم کنترل بازی گروهی ابتدایی در سن سیرو را در دست داشت که 8 شوت آن در چارچوب بود و تنها یک شوت از نیوکاسل یونایتد بود، اما با این حال بازی تنها با تساوی 0-0 به پایان رسیدند.

پیولی به تلویزیون میلان و اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ارزیابی عملکرد آسان است، زیرا ما از هر نظر تسلط داشتیم، اما برخی از موقعیت‌های گلزنی بسیار ساده را به پایان نرساندیم.

من از عملکرد بسیار راضی هستم، ما آنچه را که آماده کرده بودیم انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما آنها را تمام نکردیم و بنابراین از بن بست خارج نشدیم، حیف است.

ما بهتر از یک حریف قدرتمند عمل کردیم. متأسفانه، زمانی که عزم خود را از دست بدهید، در نتیجه خطر یک نتیجه منفی، حتی با کیفیت خوب را دارید.

یک مثال عالی از جایی که همه چیز اشتباه شد، تلاش عجیب رافائل لیائو به پشت پاشنه پس از دریبل زدن نیمی از خط دفاع نیوکاسل بود.

فکر می‌کردم او می‌خواهد از آنجا تور را پاره کند. ژیرو نیز در آن یکی حرکت به جای ضربه سر به دنبال ضربه برگردان بود.

جو متشنج بود، به خصوص پس از شکست 5-1 شنبه دربی دلا مدونینا مقابل اینتر.

تیم و هواداران مستحق پیروزی بودند، بنابراین ما می‌توانیم با سرهای بالا امشب را ترک کنیم. از هوادارانی که مرا تشویق کردند تشکر می کنم و آنهایی را که شوخی کردند را درک می کنم. متاسفانه به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم.

صحبت کردن با تیم در روز یکشنبه آسان نبود، اما از روز دوشنبه شروع کردم به دیدن واکنش درست، چیزی که یک مربی می خواهد در تمرینات قبل از یک بازی بزرگ ببیند. ما نیاز داشتیم که بازی کنیم و برنده شویم، اما عملکردمان را می‌گیریم.

بدتر از آن، روبن لوفتوس چیک و مایک منیان هر دو با مشکلات عضلانی مواجه شدند که باید توسط کادر پزشکی ارزیابی شود.

منیان احساس کرد که خیلی جدی نیست و من به او اعتماد دارم. لوفتوس چیک عمدتاً یک گرفتگی بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید