| | |

مصاحبه اریک تن‌هاخ قبل از بازی منچستزیونایتد مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب دو تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ در ورزشگاه شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستر یونایتد در مصاحبه پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

 

تن هاخ درباره مصدومیت مگوایر

 

🎙او [مگوایر] شکایت هایی داشت و باید ببینیم که چقدر بد است. او تمرینات را تمام کرد اما نتوانست به سفر برود.”

 

تن‌هاخ درباره در برخورد با این همه مصدومیت و غیبت

 

🎙”البته این یک نگرانی است. به همین دلیل است که ما با عمق بیشتری مه به تیم اضافه کردیم تیم می تواند با آن مقابله کند.”

 

تن‌هاخ درباره اینکه چرا یونایتد به جای کین، هویلوند را به خدمت گرفت

 

🎙”فکر می کنم در سن دیگو درباره آن بحث کردیم. فکر نمی کنم مجبور باشیم این بحث را تکرار کنیم. ما از راسموس [هویلوند] راضی هستیم. بدیهی است که اولین بازی ها او مصدوم شد. او مقابل آرسنال و برایتون بازی کرد. او بازیکن بزرگی است. او به بازی ما کمک خواهد کرد. ما از این بابت مطمئن هستیم.”

 

تن‌هاخ درباره حضورش در بایرن و هدایت ذخیره ها

 

🎙سال‌های بسیار خوبی برای من بود. ذهنیت بایرن را دوست داشتم. سال‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم. سال اول به خصوص قهرمان شدیم. فصل دوم بدشانس بودیم که صعود پیدا نکردیم. تجربه بسیار خوب و لذت‌بخشی بود. “

 

تن‌هاخ درباره محرومیت‌ها

 

🎙یک چیز درست است: از شروع فصل گذشته، فکر نمی‌کنم هرگز با بهترین ترکیب اصلی شروع کرده باشیم. همیشه مصدومیت‌ها وجود داشت. من در گذشته آن را تجربه کرده‌ام و آن را مدیریت کرده‌ام. شما باید با آن کنار بیایید. من این موقعیت‌ها را دوست دارم زیرا باید با آن کنار بیایید و بدانید چه کاری باید انجام دهید، و آن تمرکز روی فرآیند است.

 

تن‌هاخ درباره بایرن

 

🎙”من فکر می کنم آنها بازیکنان بسیار جذابی دارند که بسیار ماهر هستند. نمی توان برای یک ثانیه تمرکز نداشت. آنها کلاس فردی زیادی دارند. آنها همچنین گاهی اوقات برای شما جا می گذارند. ما بایرن را به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا می شناسیم. در خانه بسیار قوی است. اما ما مشتاقانه منتظر آن هستیم زیرا این چالش را دوست داریم.”

 

اطلاعات بیشتر از تن‌هاخ درباره جراحات

 

🎙”پزشکان در حال رسیدگی به مشکلات هستند. اول از همه، مصدومیت ها همیشه در فوتبال برتر به وجود می آیند، زیرا ما در لبه خطر زندگی می کنیم. البته ما تجزیه و تحلیل می کنیم که چرا اتفاقات رخ می دهد، اما باید با اثرات آن نیز کنار بیاییم. ما باید به نتیجه برسیم. ما باید گام بعدی را برداریم، راسموس هویلوند و سرخیو رگیلون را با تیم ترکیب کنیم.ما احساس نمی‌کنیم که نیازی به تنظیم مجدد داریم. ما در یک فرآیند هستیم. در بخشی از بازی‌ها، ما خیلی خوب، اما پایین‌تر از سطح خود بازی کردیم. چیزی که باید درخواست کنیم این است که ثابت قدم باشیم، بنابراین باید قدم برداریم. برای 90 دقیقه رو به جلو باشیم.”

 

تن‌هاخ درباره مشارکت هویلوند و راشفورد

 

🎙”مطمئنا. چگونه این دو می توانند از یکدیگر سود ببرند؟ آنها باید یکدیگر را بشناسند. این روند تازه شروع شده است. در عین حال، شما به نتایج نیاز دارید، بنابراین باید دست به دست هم دهید. ما بعد از بازی ها فکر می کنیم. و در تمرین. ما راسموس و راشی را با هم دیده‌ایم و به این موضوع نگاه می‌کنیم که چگونه می‌توانند سود ببرند. مذاکرات بین آنها در زمین ادامه دارد. ارتباط از قبل برقرار است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید