پیولی سلتیک
| | | |

استفانو پیولی خطاب به سلتیک : ما میلان هستیم و همیشه برای پیروزی بازی می کنیم

فوتبال724– استفانو پیولی به حریفش سلتیک در لیگ اروپا هشدار داد كه میلان “برای ورود به اروپا سخت تلاش كرده و حالا می خواهیم در آنجا بمانیم.”

آنها پیش از این سه دور مقدماتی داشتند، اما مرحله گروهی فردا عصر در گلاسگو آغاز می شود.

پیولی قبل از بازی با سلتیک به تلویزیون میلان گفت:

ما سخت تلاش کردیم تا به اروپا برگردیم و اکنون می خواهیم در آنجا بمانیم.

لیگ اروپا یک رقابت مهم است، ما یک گروه بسیار متعادل و رقابتی داریم، بنابراین مشتاق هستیم که قدرتمندانه شروع کنیم.

طبیعی است که انتظارات زیادی در اطراف ما وجود دارد و این درست است، زیرا ما پیراهن معتبری از یک باشگاه را که عادت به پیروزی دارد به تن کرده ایم.

داشتن این نوع فشار برای ما یک امتیاز است، زیرا این بدان معناست که ما در حال انجام کار خوبی هستیم و آزمایش های بیشتری وجود دارد که باید قبول کنیم. میلان همیشه برای پیروزی بازی می کند، می داند که هر بار دشوار خواهد بود. ما کیفیت لازم را برای گرفتن امتیازات داریم و هرچه بیشتر خود را فدای تیم کنیم، نتیجه بیشتری خواهیم گرفت.

هاکان چالهان اوغلو از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده است، اما میلان پس از شکست اینتر در دربی دلا مادونینا احساس اطمینان می کند تا با یک رکورد عالی در بالای جدول باقی بماند. پیولی در مورد جایگزین ها در برابر سلتیک گفت:

متاسفانه، مصدومیت ها بخشی از کار هستند و حیف است که هاکان را از دست بدهیم، اما ما بازیکنان دیگری داریم، البته با ویژگی های متفاوت. ما بهترین راه حل را برای جذب تیم رقابتی فردا پیدا خواهیم کرد.

ینس هاوگه و دیوگو دالو جوان هستند، اما در حال حاضر توانایی زیادی برای سازگاری نشان داده اند و آماده بازی هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید