بدهی منچستریونایتد
| |

پرافتخارترین تیم جزیره زیر بدهی سنگین مالی – بیش از 470 میلیون پوند بدهی منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از مدیریت مالی شیاطین ‌سرخ، بدهی خالص منچستریونایتد در حال حاضر 474.1 میلیون پوند است.

آنها قرارداد خود با اسپانسر تیم یعنی کمپانی شورولت را 6 ماه دیگر یعنی تا 31 دسامبر 2021 تمدید کردند.

درآمد کل منچستر یونایتد برای فصل 2019/20 509 میلیون پوند بود که در مقایسه با ۱۲ ماه قبل از آن (627.1 میلیون پوند) کاهش داشته است

هزینه های سال قبل شامل 19.6 میلیون پوند برای جبران خسارت اخراج مدیر سابق و برخی از مربیان بود.

درآمد فصل گذشته 89.8 میلیون پوند بود که به دلیل تأثیر کووید19 حدود۲۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

درآمد پخش برای این فصل 140.2 میلیون پوند بود که 41.9٪ نسبت به سال قبل کاهش داشت که به دلیل نبودن در لیگ قهرمانان و همچنین کووید۱۹ حدود 14 میلیون پوند کاهش داشت.

در همین راستا مدیریت عامل تیم منچستریونایتد اد وودوارد گفت:

تمرکز ما سلامت همکاران، هواداران و جامعه است، در حالی که با تأثیر قابل توجه اقتصادی کووید۱۹ هم درگیر هستیم. در این زمینه، وظیفه اصلی ما این است که هواداران را در اسرع وقت و با بیشترین ایمنی به ورزشگاه برگردانیم.

ما همچنین تلاش می کنیم در این دوره از ناملایمات، نقشی سازنده در کمک به رشد فوتبال داشته باشیم، ضمن اینکه گزینه های تقویت و پایداری فوتبال انگلیس را در طولانی مدت بررسی می کنیم.

این امر مستلزم داشتن دیدگاه استراتژیک و رهبری از همه ذینفعان است و ما امیدواریم که بتوانیم به پیشرفت به موقع این روند کمک کنیم.

او در ادامه افزود:

در ترکیب، ما تیم را در طول تابستان تقویت کرده ایم و همچنان به هدف خود برای کسب جام، بازی های دیدنی و تیمی با ترکیبی از آکادمی و جذب بازیکنان با کیفیت بالا متعهد هستیم، در حالی که منابع خود را با دقت مدیریت می کنیم تا در این بحران از باشگاه محافظت کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید