| |

رودی فولر: “بایرن دیگر آنقدر برتری ندارد”

مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است که آنها یک خواستگار شایسته برای تیمهای بالای جدول هستند.

 

به نظر می رسد که این باور در حال افزایش است که بایرن مونیخ نیرویی شکست ناپذیر که در زمان اوج خود بودند، نیست. رودی فولر، مدیر ورزشی بایرلورکوزن و ملی پوش سابق آلمان فکر می کند که لورکوزن آماده است تا برای آرزوی قهرمانی بایرن مونیخ تهدید واقعی باشند:

 

فولر به کیکر گفت: “واقعا فکر می کنم ما به عنوان یک تیم به بایرن نزدیکتر شده ایم.

نه تنها به سهمیه گرفتن در رقابت های لیگ قهرمانان بلکه برای پیشتازی در جدول. با این حال ، نام های غیر منتظره ای در این ترکیب تیمهای بالای جدول وجود دارد. خیزش یونیون برلین یکی از داستانهای این فصل بوده است، اما دو شکست پیاپی به امیدهای اروپایی آنها لطمه زده است.

دو تا از بزرگترین شگفتیهای این فصل وولفسبورگ و فرانکفورت بوده اند. آنها روی دور برد بودند و فقط با دو باخت وارد هفته نوزدهم در این فصل می شوند. هیچ تیمی از این دو تیم باخت کمتری ندارد و بایرن تنها تیمی است که مانند این دو تیم فقط دو شکست دارد.

وولفسبورگ و فرانکفورت نیز از پشت سر، ما را دنبال می کنند. این باعث می شود همه چیز هیجان انگیزتر شود. ما در حال تشکیل یک جامعه بسته پشت سر بایرن مونیخ نیستیم. که خلاف چیزی است که ممکن است بسیاری معتقد باشند.

در شرایط فعلی ، تنها شش امتیاز بین تیم دوم جدول لایپزیگ و تیم هفتم دورتموند وجود دارد، اما درهر حال هفت امتیاز بین قرمزپوشان (بایرن مونیخ) و گاوهای قرمز (لایپزیش) فاصله انداخته است. این بزرگترین شکاف برای تیمهای بالای جدول است که ما در این فصل تاکنون دیده ایم.

بایرن مونیخ در این مرحله بوضوح از تیم های محبوب هستند و به نظر می رسد در راه رسیدن به نهمین عنوان قهرمانی متوالی در بوندسلیگا است. در همین حال، رقابت برای لیگهای اروپایی برای کل نیمه بالای جدول با ترکیبی از نام ها کاملا باز است.

 

اما فولر نقاط ضعفی را در قهرمانان رکورددار (بایرن مونیخ) می بیند: «بایرن اکنون باید بیشتر اوقات محدودیت های خود را کناربزند.»

درست است که این ضعف ها برای باواریایی ها روشن شده است. فاصله آنها برای اینکه سایر تیمها آن را تا در پایان فصل پشت سر بگذارند کاملا زیاد است. بایرن مونیخ به ویژه در مراحل پایانی فصل از کلاس جهانی برخوردار است، بنابراین برای قرارگرفتن لایپزیگ یا لورکوزن بعد از بازی هفته 34 در صدر جدول اتفاق خاصی باید بیفتد.

 

هر اتفاقی ممکن است بیفتد و این زیبایی این ورزش است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید