یوونتوس var
| | | | |

دادستان سابق ایتالیا : فایل مکالمه VAR با داور بازی جنجالی یوونتوس با اینتر گم شده

فوتبال724- دادستان سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا، جوزپه پكارارو، فاش كردن صدای VAR از حادثه دیدار جنجالی بین یوونتوس و اینتر در سال 2018 ناپدید شده است. “ما به شفافیت بیشتری نیاز داریم.”

این یک مسابقه سرنوشت ساز فصل 2017-2018 سری آ بود، زیر ناپولی با مائوریتزیو ساری در حالی که یووه را پشت سر خود می دید چشم به این بازی دوخته بود که در نهایت در 28 آوریل 2018 یوونتوس با نتیجه 3-2 اینتر را در سن سیرو شکست داد. گزارش کامل این بازی را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید:

بیشتر افراد موافق هستند که میرالم پیانیچ خیلی خوش شانس بود که کارت زرد دوم را برای خطا بر روی رافینا دریافت نکرد، به خصوص که ماتیاس وسینو از اینتر قبلاً با کارت قرمز مستقیم اخراج شده بود.

دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، پكارارو با روزنامه ایل ماتینو صحبت کرده و برخی از ناهنجاری ها را هنگام تلاش برای تحقیقات فاش کرد.

پیكارارو كه در دسامبر 2019 از سمت خود استعفا داد، گفت:

این عملکرد دانیله اورساتو دیدار اینتر و یوونتوس بود که باعث شد تا با داوران تنشی داشته باشم.

من شکایت های مختلفی را در رابطه با عملکرد وی از انجمن ها و گروه های مختلف هواداری دریافت کردم. من فکر نمی کردم چیزی غیرقانونی پیدا کنیم، اما برای اطمینان خاطر، سعی کردیم تحقیقات را آغاز کنیم.

وی گفت:

من از AIA (انجمن داوران ایتالیایی) و سپس از لگا سری آ خواستم كه فقط به گفتگوی صوتی و تصویری بین VAR و داور در بازی یوونتوس و اینترمیلان گوش كنم.

وی افزود:

من مجبور شدم اصرار كنم، وگرنه من چگونه دادستان فدرالی هستم؟ آنها فقط در ابتدای فصل بعد پرونده ها را به ما دادند، اما در کمال تعجب سورپرایزی داشت …

ما پرونده را باز کردیم و تنها قسمتی که ضبط نشده بود تنها موردی بود که ما به آن علاقه داشتیم: بین اورساتو و VAR وقتی پیانیچ از یوونتوس باید اخراج می شد.

دلیل؟ آنها به من گفتند که این قسمت مکالمات نیست و ضبط نشده یا پاک شده است. ما به شفافیت بیشتری نیاز داریم.

یوونتوس در آن فصل به لطف همین برد بالاتر از ناپولی قهرمان سری آ شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید