| |

گزارشی از اولین جلسه تمرینی امروز دورتموند با حضور مارکو رزه : “می خواهم تغییر ایجاد کنم”

مارکو رزه ماموریت خود در بورسیا دورتموند با ذوق و شوق زیاد برای مربیگری آغاز می کند. اما در اولین جلسه تمرینی خود با این باشگاه جدید، این معلم فوتبال مجبور است بدون ستاره های زیاد کار کند.

چند روز پس از معرفی رسمی اش، مارکو رزه روز یکشنبه برای اولین بار در زمین فوتبال به عنوان مربی جدید بروسیا دورتموند قهرمان جام حذفی آلمان ایستاد.

در ساعت 10:30 صبح به وقت محلی، این مربی 44 ساله از این تیم که هشت بار قهرمان آلمان شده، استقبال کرد؛ تیمی که عمدتا به دلیل مسابقات یورو نصفه و نیمه بود. سباستین کهل که در سال آینده جانشین مدیر ورزشی مایکل تسورک خواهد شد، در مورد رزه گفت: «من مدتهاست که او را می شناسم ، خصوصا از نظر زندگی شخصی، و می دانم چه مربی خوبی در تیم داریم.»

کهل بازیکن حرفه ای سابق دورتموند احساس می کند که “بازیکنان واقعا این باشگاه را می خواهند. ما می خواهیم در این فصل تغییر ایجاد کنیم.”

 

در شروع تمرینات تیم آب رفته است

این تیم که باز هم کوچکتر شده بود، توسط کاپیتان مارکو رویس هدایت می شد. این بازیکن 32 ساله پس از پایان فصل گذشته، دعوت یواخیم لوو مربی ملی که در آن زمان و قبل از شروع یورو استعفا داده بود، را برای مسابقات اروپا رد کرد. تمرینات پخش شده در BVB-TV [تلویزیون رسمی باشگاه] توسط چندین دوربین ثبت شد، از جمله یک دوربین پهپادی که تصاویر هوایی از تجهیزات گسترده تمرینات در دورتموند-براکل را فراهم می کرد.

رزه 44 ساله، که از بوروسیا مونشن گلادباخ می آید و دورتموند برای انتقال او مبلغی حدود 5 میلیون یورو پرداخت کرده است، ابتدا با بازیکنان صحبت کرد و پس از آن، و از جمله تمرینات ورزشی و ژیمناستیک علاوه بر بازی با توپ در فرم های کوچک در دستور کار قرار گرفت. همه بازیکنان حرفه ای قبلا تست های تشخیص عملکرد و آزمایش های اجباری کرونا را بطور کامل انجام داده بودند.

 

سانچو رفته است – نقل و انتقالات برنامه ریزی شده است

پس از رفتن جیدون سانچو با پرداخت 85 میلیون یورو به منچستریونایتد، قهرمان جام حذفی بار دیگر در بازار نقل و انتقالات فعال است. طبق گفته كهل، انتظار می رود كه ارلینگ هالند ستاره برجسته تیم اوایل هفته آینده و جیووانی رینا بازیکن آمریكایی تبار تیم در پایان این هفته به دورتموند برگردد.

بازیکنان حاضر در یورو به تدریج به اردوی تمرینی در بادراگاز / سوئیس (23 تا 31 جولای) می رسند. یک بازیکن حرفه ای از دورتموند قطعا در فینال یورو حضور خواهد داشت: یا جود بلینگام انگلیسی یا توماس دلانی دانمارکی.

الكساندر زيكلر بازيكن سابق تیم ملی آلمان بعنوان دستيار مربی، در كنار رزه است. ادین ترزیچ پس از قهرمانی در جام حذفی آلمان و پس از موفقیت در كارش بعنوان سرمربی، تصمیم به بازگشت به این سمت را رد کرد. او اکنون سمت جدیدا ایجاد شده مدیر فنی را در دورتموند بر عهده دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید