| |

مصاحبه هربرت هاینر ریاست بایرن‌مونیخ با نشریه کیکر آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ هربرت هاینر ریاست هیات مدیره تیم بایرن مونیخ آلمان امروز مصاحبه مفصلی با کیکر آلمان در زمینه تمدیدهای بازیکنان و وضعیت تیم بایرن انجام داد

دلایلی که بایرن مونیخ می تواند حضور خود را در صدر اروپا ثابت کند⁉️
هربرت هاینر 🎙️:

• “این پازلی است که از بخش های زیادی تشکیل شده است. کلیدواژه اصلی تداوم و شایستگی است. سپس اراده و اعتقاد به آن ایت. اف سی بایرن باشگاهی است با فاکتور هویتی بالا و شریک قابل اعتمادی است، به ویژه برای بازیکنان. و این روحیه متمایز این تیم را ایجاد می کند.همه اینها در میا سان میا بیان می شود، کل دنیای فوتبال می داند که اف سی بایرن مونیخ چیست.

چه کسانی در این امر دخیل هستند؟
هربرت هاینر 🎙️:

مهم ترین موفقیت در درازمدت، و همچنین موفقیت های بین المللی ورزشی، افرادی هستند که به تجربه فوتبالی باورنکردنی در اف سی بایرن مجهز شده اند، اما در عین حال بازده اقتصادی بسیار بالایی دارند و در نتیجه برای رقابت باشگاه چه در سطح ملی و چه در لیگ قهرمانان، افراد درگیر بارها شجاعت سرمایه گذاری در تیم را نشان دادند، زیرا می دانستند که موفقیت ورزشی سنگ بنای همه چیز است. سودآوری، مسئولان همیشه با هدف ارتقای تیم، ریسک حساب شده ای را پذیرفتند و همین امر در مورد مربیان منصوب، از نام های بزرگ، از لوئیس فن خال گرفته تا کارلو آنچلوتی و یوپ هاینکس و پپ گواردیولا، صدق می کند. اکنون در جولیان ناگلزمن مربی ای داریم که می خواهد بازیکنانی از سراسر اروپا با او کار کنند. قرارداد او پنج ساله است و ما می خواهیم چیزی بزرگ و بلندمدت با او بسازیم و به نوشتن تاریخ بایرن مونیخ ادامه دهیم

معیارهای موفقیت چیست؟
هربرت هاینر 🎙️:

• “نکته دیگر تداوم است. این خط مشی باشگاه ما را مشخص می کند. این تضمین می کند که اف سی بایرن همیشه می تواند به اهداف بلندمدت دست یابد. معیار بعدی: ایجاد و گسترش زیرساخت ها است. من به خوبی بحث های مربوط به این سوال را به خاطر دارم که بایرن چگونه توانسته است استادیوم المپیک، این مکان تاریخی را ترک کنید. اما استادیوم المپیک فقط یک استادیوم فوتبال نبود. تماشاگران فقط می‌توانستند بازیکنان را با دوربین دوچشمی ببینند، پشتشان صاف، در زمستان که در بلوک‌ها یخ می‌زنند . چنین شجاعتی، ” ساخت آلیانز آرنا،خودس نکته مهمی است. آکادمی اف سی بایرن نیز گام بسیار مهمی بود.

در مورد ذهنیت باشگاه
هربرت هاینر 🎙️:

• “ما وسواس مثبتی برای موفقیت داریم. بایرن مونیخ به مقام دوم راضی نخواهد شد. اگر دوم شویم که ممکن است اتفاق بیفتد، نیاز فوری به صحبت داریم. در واقع دو شکست متوالی کافی است. این تشنه موفقیت بودن است. در کل باشگاه زندگی احساس می شود. از اوج باشگاه گرفته تا مربیان گرفته تا بازیکنان. ما 4-0 مقابل کلن پیروز شدیم و بعد از آن از چند اشتباه ناراحتیم. این اراده بی قید و شرط برای پیشرفت هر روز و موفقیت است. این طرز تفکر کل باشگاه را شکل می دهد.”

ذهنیت بایرن از چه زمانی شکل گرفت؟
هربرت هاینر 🎙️:

• “بنیاد در دهه هفتاد زمانی که فرانتس بکن باوئر بازی کرد، پایه گذاری شد. او یک کمال گرا بود. سپس اولی هوینس آمد که کاملاً شیفته موفقیت بود و همراه با کارل هاینز رومنیگه، اف سی بایرن در طول دهه ها شکل گرفت. بازیکنان تبدیل به میدران متحول کننده شدند، آنها اول از همه بر اساس توانایی های ورزشی خود انتخاب شدند. آنها معمولاً اعتقاد و کیفیت زیادی را با خود به ارمغان می آورند و سپس اینجا به سرعت یاد می گیرند که پوشیدن پیراهن اف سی بایرن به چه معناست. جاشوا کیمیچ مطمئناً همیشه این بوده است. لئون گورتزکا نیز جاه طلب است. اما هر دوی آنها در بایرن مونیخ چیزهای زیادی یاد گرفتند، اینکه عطش موفقیت و آنچه برای اثبات خود در سطح بالا نیاز است، اینجاست.”

آشنایی با حرفه ای ها با بایرن مونیخ⁉️
هربرت هاینر 🎙️:

• “تعریف کلمه کلیدی است: بین المللی های برتر مانند فرانک ریبری، آرین روبن، روبرت لواندوفسکی و اکنون کینگزلی کومان بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بودند وقت می گذرانند. آنها بهترین سال های خود را با ما گذرانده اند زیرا متوجه شده اند که در اینجا به چه چیزی می توانند دست پیدا کنند. لواندوفسکی دو بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد و این کار را در بایرن مونیخ انجام داد.

بازیکنان در سرتاسر جهان می‌دانند که ما چه تیتری هستیم و برای مدت طولانی می‌مانند زیرا آنها بهترین شانس را برای دستیابی به موفقیت‌های ورزشی بزرگ در اینجا دارند و پیشرفت شخصی دارند زیرا احساس راحتی می‌کنند و همیشه به موقع حقوق می‌گیرند، حتی در مواقعی کورونا. مونیخ نیز شهر جذابی است، مکان بسیار خوبی برای زندگی بازیکنان و خانواده‌هایشان است. این یک بسته همه جانبه احساس خوب برای حرفه‌ای‌های اینجاست.”

درباره خانواده بایرن
هربرت هاینر 🎙️:

• “هر بازیکن خوبی می خواهد قهرمان شود و عناوین کسب کند. لواندوفسکی بهترین مثال برای آن است و کیمیچ نیز می خواهد به پیشرفت ادامه دهد. از یک طرف این عطش موفقیت است و از طرف دیگر این خانواده احساس می کنند این است. در اصل بازیکنانی که بایرن مونیخ را ترک می کنند همیشه مثبت در مورد این باشگاه صحبت می کنند. : باشگاهی که می‌توانید روی آن حساب کنید، اینطوری باشگاه را می‌شناسید.”

درباره روحیه تیمی
هربرت هاینر 🎙️:

• “ثباتی که ما در رهبری داریم تیم را متمایز می کند. ما چند بازیکن داریم که به عنوان جوانان در فدراسیون فوتبال آلمان با هم بازی می کردند. این بازیکنان بیشتر از همکار هستند، آنها دوستان هستند: جاشوا کیمیچ، لئون گورتزکا، لروی سانه، سرژ گنابری. وقتی شما چنین گروه منسجمی دارید، بازیکنان یک متر یا یک کیلومتر بیشتر می دوند. اینجا روحیه تیمی بسیار خوبی وجود دارد. این ژن بایرن است، این میا سان میا است.” این انسجام، این جاه طلبی، این اعتماد به نفس وجود داشته باشد. ما تا آخرین لحظه اعتقاد داریم که می توانیم یک مسابقه را ببریم. حریف می ترسد و تا آخر فکر می کنیم یک گل دیگر به ثمر برسانیم. و وقتی بازیکنان ما متوجه می‌شوند که دیگران در حال لرزیدن هستند، حتی بیشتر باور می‌کنند.»

درباره جاه طلبی های بین المللی
هربرت هاینر 🎙️:

ما دائماً به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم تیم خود را بهبود ببخشیم. برنامه‌هایی در حال انجام است. ما یک فلسفه روشن در مورد اینکه می‌خواهیم در آینده به کجا برویم، مانند تمدید قرارداد با کینگزلی کومان، لئون گورتزکا، جاشوا کیمیچ و جمال موسیالا داریم. ما این را در ماه‌های اخیر نشان داده‌ایم. ما می‌خواهیم برای عنوان قهرمانی رقابت کنیم.” قهرمان اروپا در سال‌های آینده، اما برای انجام این کار باید به تقویت تیم ادامه دهید. ما می‌خواهیم یک دوره را بازسازی کنیم.

در مورد اعتبار باشگاه
هربرت هاینر 🎙️:

 

• “احترامی که بایرن در دنیای فوتبال دارد بسیار زیاد است. شما می توانید احترام و تحسین را در سراسر دنیای فوتبال احساس کنید – ما آن را در هر دیدار با نمایندگان باشگاه های بین المللی بزرگ می بینیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید