| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

«حالم خوب است. حالم جدا از اتفاقی که روز چهارشنبه افتاد خوب است. امیدوارم اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، روز سه شنبه برای بازی لیگ قهرمانان اروپا برمی گردم.»

درباره وضعیت بازیکنان:

«لئون در ناحیه مچ پا آسیب دیده است. او درد و تورم دارد. بعد از اینکه بازخورد پزشکان را بگیرم، امروز در تمرین [وضعیتش را] خواهیم دید. اما به نظر نمی رسد که او فردا نمی تواند بازی کند.»

 

در مورد شکست روز چهارشنبه:

«ما نشان دادیم که انسانیم و نه ماشین. در ترکیبی از حریف بسیار خوب و فرم بسیار بد [عدم آمادگی] ما در روز بازی، اشتباهات برای ما اتفاق می افتد. ما نشان دادیم که آسیب پذیر هستیم. اما این باعث می شود [از این اتفاقات] درس بگیریم.

برای ما طبیعی است که برای رسیدن به فینال و بردن جام حذفی آلمان بلند پرواز باشیم. اما ما فقط انسان هستیم و ممکن الخطا هستیم. ما خیلی از کارها را روز چهارشنبه درست انجام ندادیم. قبل از آن ما به عنوان بهترین تیم در اروپا مورد تحسین قرار می گرفتیم.»

Image

در مورد اوپامکانو :

«وقتی در برابر حریفانی مانند امبولو بازی می کند که خود سریع و قوی هستند، او باید سبک دفاعی خود را کمی تغییر دهد. او پسر باهوشی است. او باید با سبک حریف خود سازگار شود. او بازیکن جوانیست و یاد خواهد گرفت.

با حضور من در کنار زمین، فکر نمی‌کنم ما باز هم برنده می شدیم. اما توزیع مشخصی از نقش‌ها وجود دارد. شما نمی‌توانید برای دو هفته نقش خود را تغییر دهید. یک کمک مربی نمی‌تواند بصورت نمایشی در کنار زمین [نقش یک سرمربی را] اجرا کند. چون با نقش او جور در نمی آید.

 

استفاده از سیستم چرخشی در بازی فردا؟

صرف نظر از نتیجه چهارشنبه، ما سیستم چرخشی رات در نظر داریم. اما به دلیل عملکرد بد در روز چهارشنبه، بازیکنی را روی نیمکت نمی فرستم. همه ما غیر از مانو خوب نبودیم.»

Image

در مورد واکنشش در آشپزخانه اش در روز چهارشنبه:

«هیچ اتفاقی برای آشپزخانه من نیفتاد. یک بار وقتی در هوفنهایم بودم یک بطری پرت کردم و تجربه بسیار بدی از آن اتفاق داشتم. از آن زمان، دیگر این کار را انجام ندادم. چهارشنبه زیاد فریاد زدم، اما همسایه هایم می دانستند که ما بازی داریم.

ما نمی توانیم [اتفاق روز] چهارشنبه را به راحتی پشت سر بگذاریم و فراموش کنیم. ما فقط انسان هستیم. بازیکنان بایرن به چنین شکست هایی عادت ندارند. اما ما پشت تلفن گریه نکردیم. من احساس کردم بازیکنانی که با آنها تلفنی صحبت می کردم به لحظه ای برای فراموش کردن [وقایع آن روز] نیاز دارند. اما می خواهیم شنبه [به این اتفاق] واکنش نشان دهیم.»

Image

در مورد نیانزو :

«او بازیکن با استعداد زیادی است. او باید کمی اشتباهاتش را کاهش دهد. او در تمرینات و بازی های دوستانه اشتباهات زیادی مرتکب شده است. او یک دفاع وسط خوب از نظر فوتبالی است. من درباره او نظر مساعدی دارم.

من از تمرینات این بازخورد را دارم که او اخیرا خوب کار کرده است. در نهایت [عدم موفقت و حضورش در ترکیب اصلی] به اشتباهاتی که انجام می دهد برمی گردد. ما آن را مدیریت خواهیم کرد.»

 

درباره روانشناس تیم:

«او را بیهوده و الکی دکتر خطاب نمی کنند. در نهایت او خودش تصمیم می گیرد که به کدام بازیکن مراجعه کند. و بازیکنان خودشان برای سبک زندگی، کیفیت خواب و نحوه برخورد با فشار تصمیم می گیرند. این یک روند مداوم است و ربطی به شکست ندارد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید