| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

«ترکیب خوب به نظر می رسد. مارسل سابیتزر فردا در دسترس نخواهد بود. او عفونت گوارشی دارد. در غیر این مورد همه در دسترس هستند.»

 

در مورد فرایبورگ:
«آنها پایه و اساس بسیار محکمی دارند. آنها بلطف کریستین استرایش که مربی برجسته ای است، اکنون در جایگاه فعلی قرار دارند. آنها در دفاع بسیار منظم هستند و با اشتیاق و سرعت زیادی بازی می کنند. به همین دلیل بازی در برابر آن بسیار دشوار است.»

 

درباره کومن:
«اولویت برای او این است که آمادگی بدنی داشته باشد. او ویژگی هایی را در بازی تک به تک و پشتیبانی در دروازه دارد. تکنیکی که او دارد به سادگی عالی است. ما خوشحالیم که او با ما است. وقتی او سالم است، او یکی از بهترین وینگرهای اروپا است. علاوه بر این، او یک فرد عالی است.»

Image

درباره رقابت برای قهرمانی در لیگ:
«فکر می‌کنم رقابت داریم. دورتموند و فرایبورگ بسیار باثبات هستند. اما در حال حاضر ما پیشتاز هستیم و اگر همه بازی‌ها را تا آخر ببریم، قهرمان می‌شویم. به همین دلیل هر بازی از جمله بازی فردا، مهم است. این یک بازی در سطح بالاست. ما در رده اول هستیم، و آنها سوم هستند.»

 

در مورد دیدگاهش در مورد بایرن:
«تیم فوق العاده پیشرفت کرده است. باشگاه بدون سرمایه گذاران خارجی از نظر مالی با ثبات است. ما پایگاه هواداری بسیار خوبی داریم. تیمی که بسیار با باشگاه همذات پنداری و همراهی می کند که می توانید این موضوع را در مستند باشگاه ببینید.»

 

در مورد اینکه چه کسی در پست وینگر فیکس خواهد بود:
«در واقع سخت است. ما خوشحالیم که همه در شرایط مناسبی هستند. همه آنها در فرم خوبی هستند. من همیشه توجیه صرفا ورزشی ندارم. البته شما همچنین می بینید چه چیزی با توجه به حریف مربوطه مناسب است.
بازیکنان همه باهوش هستند و می دانند که ما باید هر از چند گاهی از سیستم چرخشی استفاده کنیم. همه این را می فهمند، حتی اگر ترجیح می دهند [همیشه] بازی کنند. درواقع تصمیم گیری در حال حاضر دشوار است زیرا همه در فرم خوبی هستند.»

Image

درباره پاوارد:
«ما اغلب ساختار متفاوتی داریم. ما همیشه با دو مدافع کناری معمولی بازی نمی کنیم. ما 4 یا 5 مهاجم داریم و همه آنها در فرم فوق العاده ای هستند. کمی زمان برد تا بنجی به فرم مورد نظر برسد. او باید ویژگی های خود را که بدون شک دارد، وارد زمین کند.
او (پاوارد) مقابل بنفیکا خوب عمل کرد. این در مورد ایجاد تعادل بین ثبات هجومی و دفاعی است.»

 

درباره زدن گل های زیاد اخیر:
«البته، من نتیجه 5-2 را به 5-0 ترجیح نمی دهم، اما شاید بهتر از 1-0 باشد. من عاشق خوشحالی کردن برای گل ها هستم – اگر بتوانید بیشتر شادی کنید، خیلی عالی است. من عاشق فوتبال هجومی هستم، اما با یک ارتباط خوب با دفاع و [بازی] باثبات.»

Image

درباره آینده زوله:
«فکر نمی‌کنم او به تنهایی در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این تصمیم شامل باشگاه نیز می‌شود. او بازی خوبی دارد. می‌توانم تصور کنم که تمدید خواهد کرد. من واقعا از کار کردن با او لذت می‌برم و سعی می‌کنم بر آنچه که می توانم [نحوه و یا کیفیت بازی زوله و قانع کردن برای تمدید تا حدی] تاثیر بگذارم. از اینجا به بعد سایر چیزها در دست من نیست.»

 

ناگلزمن در مورد پست پاوارد:
«او ترجیح می دهد در دفاع میانی بازی کند. او اکنون این کار را چند بار در دفاع 3 نفره انجام داده است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید