|

آنچلوتی: من پدر بیل نیستم،هواداران کارهای بیل را فراموش نمیکنند.

کارلو آنچلوتی اخیراً اصرار داشت که از اینکه گرت بیل را می‌دید که از ولز برای بازی‌های بین‌المللی آتی فراخوانده می‌شود، با وجود اینکه مهاجم هفته‌ها به دلیل مصدومیت در رئال مادرید حضور نداشت، خوشحال است.

به گزارش فوتبال۷۲۴ روز جمعه، سرمربی ایتالیایی در کنار بیل، که در سال‌های اخیر به دلیل عدم ارائه بازی خوب در زمین برای لوس بلانکوس مورد انتقاد قرار گرفته بود، ایستاد و قبل از بازی با رایو وایکانو به مطبوعات یادآور شد که بازیکن ولزی برای رئال مادرید چه کرده است.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از موافقت رئال مادرید برای سفر بیل با ولز با وجود اینکه ایتالیایی او را از ترکیب برای رویارویی با رایو کنار گذاشته بود، گفت:

 

این بازیکن مرخصی پزشکی دارد و می تواند تمرین کند.
ما نمی توانیم به ولز بگوییم که او نمی تواند بازی کند، زیرا داده های عینی وجود دارد. یک اسکن وجود دارد که می گوید او بهبود یافته است.
“اول اینکه من پدر او نیستم. ممکن است آخرین دوره بیل خوب نبوده باشد، اما هیچکس فراموش نمی کند که بیل چه کرده است.در سال 2014 او به ما کمک کرد تا در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و سپس لیگ قهرمانان مقابل لیورپول قهرمان شویم.”هواداران این را فراموش نمی کنند. او بهترین دوران خود را سپری نمی کند، اما ما باید ایمان داشته باشیم. وقتی او از تیم ملی بازگردد، اگر لیاقت بازی را داشته باشد، بازی خواهد کرد.”
“اگر تیم ملی او را دعوت کند، باید او را به آنجا بفرستیم. توضیح می دهیم که وضعیت چگونه است و سپس ولز یک هفته فرصت دارد تا وضعیت را ارزیابی کند. فکر می کنم ولز ریسک نمی کند.”

آنچلوتی در ادامه مدعی شد که کادر مربیگری رئال مادرید باید موقعیت بازیکنان را هم در حمله و هم در دفاع بهبود بخشد.

آنچلوتی افزود:

 

«ما خیلی گل نزدیم، درست است.
“این مشکلی است که ما داریم، اما ما روی آن کار می کنیم. سال گذشته با اورتون گل های زیادی به ثمر رساندیم. ما باید موقعیت خود را در این منطقه بهبود ببخشیم.”
فکر می کنم تیم از نظر دفاعی پیشرفت کرده است.
برای گل شاختار، دو بازیکن پیشروتر بودند. اما در پنج بازی اخیر سه گل خوردیم که دو گل آن بعد از دقیقه 90 بود. تیم پیشرفت کرده و در حال پیشرفت است.

سرمربی ایتالیایی همچنین فاش کرد که یکی از بازیکنانش پس از دوئل میان هفته شان در لیگ قهرمانان اروپا با شاختار دونتسک به او نزدیک شد تا ناراحتی خود را از تعویض شدن ابراز کند.

آنچلوتی خاطرنشان کرد:

دیروز با یک بازیکن صحبت کردم، اسمش را نمی گویم و او یک چیز جالب به من گفت.او به من گفت که می‌فهمد گاهی اوقات بازیکنی را تعویض می‌کنند چون عملکرد خوبی ندارد. از او پرسیدم که چرا عصبانی هستی. و او به من گفت: بازیکنی که بعد از تعویض عصبانی نمی‌شود، بازیکن نیست. .
او از مربی عصبانی می شود نه با شخص. من از [فابیو] کاپلو عصبانی شدم زمانی که او مرا در ترکیب نگذاشت و او به من گفت که وقتی مربی شوم، می فهمم. حالا این را خیلی خوب درک می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید