| | |

مطمئنا چیزهای بدتری برای خواندن وجود دارد!: یولیان ناگزمان اعتراف کرد که در موضوع انتقالش به رئال مادرید اغراق شده است

مطمئنا چیزهای بدتری برای خواندن وجود دارد!:

با افزایش فشار روی زیدان بعد ازشوک شکست توسط آلکویانو یک تیم سطح پایین در کوپا دل ری، یولیان ناگزمان اعتراف کرد که در موضوع انتقالش به رئال مادرید مورد اغراق شده است.

یولیان ناگزمان اعتراف کرد که در موضوع ارتباطش با رئال مادرید اغراق صورت گرفته است.

با ناگلزمان در سال 2018 هم برای گرفتن جای زیدان صحبت شده بود.

زیدان به دلیل حذف شدن از جام حذفی اسپانیا توسط تیم دسته سومی درحال اخراج شدن است

 

یولیان ناگلزمان مربی آربی لایپزیش اعتراف کرد که درموضوع انتقالش به رئال مادرید نقل قول بیجا شده است. اما حدس زد که او می تواند مربی بعدی در ورزشگاه برنابئو باشد.

گفته می شود ناگلزمان در لیست گزینه های اصلی جایگزینی زین الدین زیدان است که پس از نتایج ضعیف در این فصل تحت فشار قرار گرفته است.

زیدان پس از آنکه یک تیم دسته سومی – فقط با ده نفر – تیم رئال مادرید را در مرحله یک شانزدهم کوپا دل ری بیرون انداخت، درحال اخراج شدن است.

زیدان همچنین بعد از اینکه رئال مادرید از 5 بازی اخیر خود در تمام رقابتها فقط یک پیروزی کسب کرده است با انتقاداتی روبرو شده است.

این اولین بار نیست که ناگزمان بخاطر انتقال با غول های لالیگا در تماس بود – این تیم ها علاقه خود را در سال 2018 پس از یک فصل چشمگیر و تاثیرگذار با هافنهایم نشان داده بودند.

صحبت که از جدیدترین تماسها با رئال مادرید شد، ناگلزمن به اسکای اسپورت آلمان گفت: «چیزهای بدتری هم برای خواندن هست اما من هم می دانم که مواردی که در روزنامه ها نوشته می شوند همیشه درست نیستند.»

Nagelsmann had also been linked with a takeover from Zinedine Zidane back in 2018

این دومین بار است که مربی لایپزیگ برای تصدی پست مربیگری در رئال مادرید در ارتباط با مسئولین رئال است. ناگلزمن در سال 2018 فرصت پیوستن به رئال مادرید را کم دانست و استدلال کرد که انتقال به برنابئو “گام درست” در این زمان در حرفه او نبود.

با این وجود مربی لایپزیگ گفت که در صورت نیاز به مربی جدید، در آینده باب گفتگو با این باشگاه در آینده باز خواهد بود.

او به مارکا گفت: «ما تماس تلفنی داشتیم، اما در نهایت کسی که تصمیم گرفت من بودم. من اعتقاد داشتم که رفتن به رئال مادرید گام درستی نیست.

من یکی از کاندیداها بودم و گزینه های خیلی زیادی وجود نداشت. برای من، این مهم بود. من با خوزه آنخل سانچز گفتگوی خوبی داشتم و به این نتیجه رسیدیم که اینکار گام درستی در آن زمان نیست.

ما توافق کردیم که اگر رئال مادرید در آینده به مربی نیاز داشته باشد، می توانیم در آینده دوباره صحبت کنیم – و من در دسترس بودم.»

Nagelsmann is a highly sought after manager, breaking onto the scene with Hoffenheim

RB Leipzig are currently second in the Bundesliga, sitting four points behind Bayern Munich

تیم های زیادی خواهان یولیان ناگلزمن هستند – اعتبار خود را با هوفنهایم و لایپزیگ بدست آورده است.

جولیان ناگلزمن وقتی در 28 سالگی هدایت هوفنهایم را در سال 2016 به عهده گرفت، جوانترین مدیر تاریخ بوندسلیگا شد.

وی حتی برای اولین بار در تاریخ باشگاه موفق به صعود به لیگ قهرمانان اروپا شد.

پس از چنین موفقیتی، این مربی آلمانی در ژوئن 2019 به عنوان مربی آربی لایپزیگ منصوب شد و در اولین فصل حضور خود در این تیم، باشگاه را به مقام سوم رساند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید