|

نابودی طرح برگزاری مسابقات یورو در 12 کشور؛ مونیخ نیز بعنوان یک مکان برگزاری مسابقات مطرح است

یوفا قصد دارد تا میزبانی مسابقات یورو در تابستان در 12 کشور مختلف برگزار شود. براساس یک گزارش، این طرح بخاطر همه گیری کرونا دیگر دور ریخته شده است.

به نقل از AZ درواقع قرار بود مسابقات قهرمانی اروپا در 12 کشور در کل قاره در تابستان گذشته برگزار شود که 4 بازی آن در مونیخ درنظر گرفته شده بود. براساس اطلاعات آرتی ال/ان تی وی، یوفا دیگر با این طرح خداحافظی کرده است.

بر همین اساس، و بخاطر پاندمی کرونا، درحال حاضر یوفا 4 سناریو برای برگزاری جام ملتهای اروپا در جهت کاهش هزینه های سفر را می تواند اجرا کند:

1- 10 شهر در ده کشور

2- پنج شهر در 5 کشور

3- دو یا 3 کشور در چندین شهر

4- یک شهر یا منطقه با چندین استادیوم

از نمونه های برگزاری مسابقات مشابه با طرح جدید مثل برگزاری تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال یا برگزاری لیگ ملتهای اروپا در در ناحیه شمالی رود راین – وستفالیا در تابستان گذشته می توان نام برد.

ظاهرا، لندن، وین، لیسبون، و ناحیه راین شمالی-وستفالیا مورد بررسی هستند.

یوفا نمی خواست طرح های آرتی ال/ان تی وی را تایید کند. با وجود اینکه یکنفر با مکان های مربوطه در تماس است و سناریوهای مختلف را بررسی می کند، اما این موارد مربوط به استفاده از استادیوم ها است.

مونیخ قصد دارد با چهار بازی قهرمانی اروپا و با حضور تماشاگران ادامه دهد. همانطور که سازمان آموزش و ورزش روز سه شنبه اعلام کرد، در مونیخ، در حال حاضر برنامه ها با چهار بازی اصلی ادامه دارد. این شهر اعلام کرد که نظرش “بدون تغییر از ابتدا” مانده و مسابقات یورو نیز در آلیانتز آره نا برگزار خواهد شد. مفهوم این طرح، برگزاری منظم رویداد یورو بر اساس یک سناریوی ایده آل می باشد – یعنی چهار بازی با تماشاگران.

در اصل ، مسابقات جام ملتهای اروپا باید تابستان سال گذشته برگزار می شد، اما به دلیل همه گیری کرونا، یک سال به تعویق افتاد. مسابقات یورو از 11 ژوئن آغاز می شود. آلمان مسابقات را در 15 ژوئن با بازی مقابل قهرمان جهان، فرانسه، در شهر مونیخ شروع می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید